Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@22:06:29 GMT

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در روسیه

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۷۳۰

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در روسیه

​با شناسایی بیش از ۲۶ هزار مورد جدید آلودگی، شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در روسیه به ۲۲۶۹۳۱۶ نفر افزایش یافته که از این تعداد، ۴۶۸ هزار نفر همچنان بیمار بوده و حدود ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 یک روز قبل، شمار مبتلایان جدید به عفونت کرونا در روسیه به بیشترین رقم ثبت شده در کل دوره همه گیری، یعنی 27 هزار و 100 مورد رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعات، به غیر از شهر مسکو، طی روز گذشته سه هزار و 701 مورد جدید عفونت در سن‌پترزبورگ، یک هزار و 69 مورد در منطقه مسکو، 471 مورد در منطقه نیژنی نووگوراد، 414 مورد در جمهوری کار‌لیا و 381 مورد در منطقه سه‌وردلوفسک شناسایی شده است.

در حال حاضر، 468 هزار و 332 نفر در تمامی 85 منطقه فدرال روسیه همچنان بیمار بوده و به درمان خود ادامه می‌دهند.

ضمن اینکه، تعداد بیماران مرخص شده در روسیه در 24 ساعت اخیر، 21 هزار و 987 نفر افزایش یافت. بدین ترتیب، در مجموع تاکنونیک میلیون و 76 هزار و 457  (1761457) فرد مبتلا به عفونت کرونا بهبود یافته‌اند. نسبت بهبودی بیماران، 77.6 درصد از کل تعداد افراد آلوده شده است.

به طور خاص، طی روز گذشته، یک هزار و 835 بیمار در سن‌پترزبورگ، 635 بیمار در منطقه مسکو، 495 نفر در منطقه آرخانگلسک و 451 نفر در منطقه نیژنی نووگوراد، پس از گذراندن دوره درمان، از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

این ستاد همچنین یادآور شد که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی روز گذشته 459 مورد افزایش یافت. تعداد فوت روزانه بیماران روز قبل 510 نفر ثبت شده بود که بیشترین موارد در کل دوره اپیدمی بود.

در مجموع، تاکنون در روسیه 39 هزار و 527 نفر بر اثر این عفونت جان خود را از دست داده‌اند. میزان مرگ و میر تقریبی این بیماری، در حد 1.74 درصد باقی مانده است.

به طور خاص، طی 24 ساعت اخیر، 62 مورد مرگ در سن‌پترزبورگ، 25 مورد در سرزمین کراسنویارسک، 20 مورد در منطقه مسکو، 18 مورد در منطقه پرمسکی و 15 مورد در منطقه راستوف گزارش شده است.

این ستاد بطور جداگانه اعلام کرده است که طی روز گذشته، 6 هزار و 798 مورد جدید بیماری کووید19 در پایتخت روسیه شناسایی شده است، 72 بیمار مبتلا از قبل جان خود را از دست داده و 5 هزار و 576 نفر هم بطور کامل درمان شده و از بیمارستان مرخص شدند.

بدین ترتیب، تعداد کل افراد آلوده به ویروس کرونا در شهر مسکو، حدود 600 هزار نفر است، شمار بیماران بهبود یافته از این عفونت به 447 هزار و 111 نفر افزایش یافته و 8 هزار و 756 نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شمار مبتلایان کرونا روسیه روسیه کرونا شمار مبتلایان جان خود را از دست داده مورد در منطقه طی روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور دسته جمعی مجتمع بیمارستانی ناصر در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه بیان کرد: پس از عقب‌نشینی اشغالگران نزدیک به ۳۹۲ پیکر را از بیمارستان ناصر بیرون کشیده‌ایم اما نتوانسته‌ایم ۵۸ درصد از آن‌ها را شناسایی کنیم.

این سازمان امدادی تاکید کرد: دلیلی برای وجود پیکر کودکان در گور دسته جمعی بیمارستان ناصر سراغ نداریم. روی پیکر برخی از شهیدان بیمارستان ناصر آثار شکنجه را یافته‌ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است: اشغالگران در مجتمع بیمارستانی ناصر مرتکب اعدام صحرایی شده‌اند. ما خواهان آغاز تحقیقات بین‌المللی در خصوص این جنایت‌ها هستیم.

سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه تاکید کرد: اشغالگران شماری از پیکرها را در کیسه‌های پلاستیکی و در عمق ۳ متری دفن کرده‌اند. این موضوع باعث شده که این پیکرها به سرعت تجزیه بشوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بر این باوریم که اشغالگران دست‌کم ۲۰ نفر را زنده به گور کرده‌اند. اشغالگران با تغییر چندباره کفن‌های پلاستیکی عامدانه در تلاش بوده‌اند که نشانه‌های جنایت بیمارستان ناصر را محو کنند.

کد خبر 6088583

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران