Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت درخصوص آخرین اقدامات در زمینه اجرای طرح مدیریت کرونا اظهار داشت: خوشبختانه همدلی خوبی بین مسؤولان و سازمان‌های مردم نهاد و سازمان بسیج و هلال احمر شکل گرفت و با همکاری خوب قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا شاهد کاهش مرگ‌ومیرها هستیم و دومین روزی هست که با مرگ زیر 400 نفر را مواجهیم به طوری که تعداد مرگ و میرهای امروز ما به 389 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موضوع دستاورد ارزشمندی است تصریح کرد: چندی پیش که سازمان‌های بین‌المللی پیش بینی کرده بودند تعداد مرگ‌های ما به 800 نفر خواهد رسید که همین اتفاق در برخی کشورهای اروپایی و آمریکا رخ داد، مشارکت‌ مردم و سازمان‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کادر بهداشت و درمان و پرستاران در درمان بیماران و بیماریابی گسترده باعث شد تا آمار کاهش پیدا کند.

نمکی افزود: مردم آمار خوشنود کننده را به پای عادی سازی نگذارند و اگر به این تفکر برسیم دقیقه نود گل خواهیم کرد، ویروس دچار جهش شده و رفتار آن متفاوت شده و شیوع آن بسیار بالاتر از ماه‌های قبل است لذا مردم نباید زحمات همکاران من را به باد فراموشی نسپارند تا روزهای آینده بتوانیم اخابر بهتری ارائه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت سلامت سعید نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای ادامه کشتار رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش‌ها از گورهای دسته جمعی کشف شده اخیر در مجتمع پزشکی نصر در خان یونس در جنوب نوار غزه، حاکی از آن است که صدها آواره، مجروح و بیمار و همچنین کاروان‌های پزشکی قبل از اعدام و دفن دسته جمعی در معرض انواع شکنجه و آزار قرار گرفتند.
 
سازمان همکاری اسلامی این اقدامات را جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و تروریسم سازمان یافته دولتی دانست که بر اساس قوانین کیفری بین‌المللی مستلزم تحقیق، پاسخگویی و تحریم است.
 
این سازمان همچنین تاکیدکرد که دیوان کیفری بین‌المللی باید مسئولیت خود را در این زمینه بر عهده بگیرد.
 
سازمان همکاری اسلامی، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول عواقب جنایات و اقدامات تروریستی مستمر علیه مردم فلسطین دانست که همه ارزش‌های انسانی را نفی می‌کند و نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.
 
این سازمان در پایان باردیگر از جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت خواست جنایات جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه را متوقف کرده و حمایت بین‌المللی برای مردم فلسطین را محقق کنند.
 

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند