Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:13:09 GMT

ستاره پرسپولیس به بازی فردا می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۵۰۲۴

ستاره پرسپولیس به بازی فردا می‌رسد؟

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت بازیکن مصدوم این تیم را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا حقیقت، در خصوص آخرین وضعیت سیامک نعمتی که در بازی با نفت مسجد سلیمان مصدوم شده بود گفت: خوشبختانه روند درمانی این بازیکن به خوبی طی می‌شود و دیروز هم در تمرینات گروهی حاضر شد.

وی ادامه داد: کاردرمانی سیامک نعمتی همزمان با تمرینات گروهی انجام می‌شود و انشاءالله این بازیکن مشکلی برای بازی مقابل شهرخودرو نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک تیم پرسپولیس درباره وضعیت سایر بازیکنان هم اظهار داشت: مشکل خاصی وجود ندارد و همه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند. انشالله با یک بازی خوب شهر خودرو را شکست خواهیم داد و مشکل مصدومیت گریبان هیچ بازیکنی را نگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا دوشنبه از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال برابر شهر خودرو قرار خواهد گرفت.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده باشگاه پرسپولیس سیامک نعمتی ورزشگاه آزادی لیگ برتر فوتبال مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته