Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۹ آذرماه) ۴۵ مورد مثبت بستری و ۲۲۲ مورد مثبت سرپایی از لحاظ آزمایشگاهی و فوت ۸ بیمار کرونایی ثبت شد.

به گزارش برنا؛ بر اساس آخرین اخبار کرونا، استان زنجان در پیک سوم کرونا قرار دارد که قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا تنها با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و آداب تنفسی و فاصله اجتماعی امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان طی ۲َ۴ ساعت گذشته، در حال حاضر ۵۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۶ هزار و ۷۹۳ مورد بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۲ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده است. در حال حاضر ۳۱ هزار و ۵۳۰ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مبتلا به بیماری کرونا هستند.

همچنین طبق آخرین آمار کرونا در استان، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان، ۴۵ مورد بوده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۹۲۳ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۹۱۹ نفر رسیده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان، مجموع بیماران بهبودیافته و ترخیص شده نیز ۴۷۷۲ مورد گزارش شده است.

قابل ذکر است، از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، مجموع موارد مثبت ابتلا به بیماری کرونا طبق یافته‌های آزمایشگاهی در استان زنجان ۳۷ هزار و ۴۵۳  مورد بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در زنجان کرونا در استانها استان زنجان ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیماری کرونا مورد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)