Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدرضا پاکدل با اشاره به شرایط بیماری کرونا و اهمیت سیستم نوبت دهی اظهار کرد: سیستم مذکور ضمن صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه مراجعان به دفاتر، نقش بسزایی در رعایت فاصله اجتماعی دارد.
رئیس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان افزود: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا در خصوص فاصله گذاری اجتماعی و با هدف مدیریت صف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین تعیین موقعیت دفاتر خدمات دهنده با هدف اطلاع مردم از نزدیکترین دفتر پیشخوان و کاهش تردد، اپلیکیشن موبایلی دفاتر پیشخوان عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: با استفاده از این سامانه، مراجعه کنندگان میتوانند از دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور نوبت اینترنتی دریافت نمایند و در زمان مشخص شده به دفتر مورد نظر مراجعه کنند.
پاکدل مهمترین ویژگی های سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر پیشخوان را، دریافت نوبت بدون نیاز به مراجعه حضوری، معرفی نزدیکترین دفتر بر اساس آدرس کاربر و انتخاب نوبت در روز و ساعت مورد نظر بیان کرد. 
براساس این گزارش، متقاضیان میتوانند  با استفاده از وبسایت nobat.epishkhan.ir  و یا دریافت نسخه اندروید، از این خدمات استفاده نمایند.

48

کد خبر 1460954

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد دفاتر پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: سکو‌های اینترنتی برای انتشار آگهی ملزم به اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان هستند و به این سکو‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که با یکی از سکو‌های بزرگ انتشار آگهی املاک داشتیم موافقت کردند تا به سامانه املاک و اسکان متصل شوند و مقدمات آن انجام شده است و تا دو روز آینده این اتصال به طور کامل برقرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از ساماندهی افزود: یکی دیگر از سکو‌های بزرگ این حوزه با اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان برای انتشار آگهی موافقت نکرد و چنانچه این مقاومت ادامه یابد، به استناد مصوبات شورای عالی مسکن و کمیته‌هایی که شورای امنیت برگزار کرده است بخش املاک این سکو‌ها تعطیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی