Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز یکشنبه در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا که با موضوع طرح غربالگری محله به محله برگزار شد، ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دانشمند فاضل هسته ای کشور، اظهار کرد: شهید فخری زاده خدمات ارزنده ای در بحث کرونا و ساخت نخستین کیت تشخیص کرونا و همچنین در خصوص انرژی صلح آمیز هسته ای داشت و اینجا شهادت این دانشمند برجسته کشور را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از عملکرد ستاد استانی مبارزه با کرونا ابراز رضایت کرد و گفت: امروز با همکاری خوب مردم و پای کار بودن مسئولان درگیر در کار ستاد استانی مبارزه با کرونا و با اعمال محدودیت های جدید خوشبختانه توفیقات بسیار خوبی حاصل شده است که می طلبد در رسانه ها بر روی آن مانور زده شود و باعث امیدواری بیشتر مردم برای تداوم همکاری ها تا ریشه کنی کرونا شود.

استاندار ایلام افزود: اینکه بالای ۹۰ درصد محدودیت ها در بازار رعایت می‌شود و یا ۹۷ درصد دستگاه های اجرایی مصوبات را اجرا می کند و در بحث محدودیت های شبانه بیش از ۹۵ درصد رعایت شده، اینها به معنای موفقیت در بحث کرونا است.

اجرای طرح مهم غربالگری محله‌ای با محوریت بسیج و سپاه در ایلام

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته رکورد بیش از ۴٠٠ بستری کرونا در استان ثبت و تعداد مرگ و میر نیز به ۱۱ نفر رسیده بود، گفت: امروز خوشبختانه همکاری و همدلی مردم و مسئولان در مبارزه با کرونا جواب داده است تا در حال حاضر تقریباً میزان بستری های کرونا در استان به نصف یعنی حدود ۲۲٠ نفز رسیده باشد و این به معنی نتیجه بخش بودن اقدامات ستاد کرونا است.

وی درخصوص محدودیتها در سطح ادارات نیز گفت: اینکه در مصوبه ستاد ملی کرونا ذکر شده که در مناطق قرمز حداکثر یک سوم کارکنان در محل کار خود حضور یابند به این معناست که اگر مدیر تشخیص دهد می‌تواند حتی آن را به یک چهارم یا یک پنجم نیز کاهش دهد و اینگونه مصوبات عملاً به معنای تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و ادارات است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار انعکاس توفیقات بدست آمده در بحث کرونا شد و گفت: باید با انعکاس اخبار مناسب و امیدبخش به دنبال امید آفرینی در بین مردم باشیم نه اینکه فقط انتقاد کنیم و مسائلی را که در اصل درست نیست و وجود ندارد را در جامعه انعکاس دهیم.

وی، به اجرای طرح مهم غربالگری محله‌ای که با محوریت بسیج و سپاه در حال اجرا است، بیان کرد: طرح غربالگری به صورت معکوس کار بسیار بزرگی است که مقدمات آن به سرعت انجام شد و در حال حاضر در محلات استان با کمک بسیج و سپاه در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: در غربالگری مستقیم افرادی که به کرونا مبتلا شده‌اند قرنطینه می‌شوند و از تردد آنها جلوگیری می‌شود و همچنین افرادی که با آنها در ارتباط بوده اند تست شده و پس از شناسایی مبتلایان قرنطینه می شوند.

کد خبر 5083577

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ویروس کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بارش باران هفته بسیج گرگان کمک مومنانه ترور دانشمندان هسته ای بوشهر مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد