Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی را این ضایعه به مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت گفت و برای آن مرحوم علوّ درجات و همجواری با صالحان مسألت کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمی حسن روحانی در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی را این ضایعه به مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم پارسا و خدوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

این روحانی دلسوز و فداکار در طول عمر با برکت خود در صحنه انقلاب و مبارزه، در میدان وعظ و خطابه و در عرصه خدمت به مردم در سنگر مجلس شورای اسلامی، نیرو‌های مسلح و به ویژه در خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگران، همه توان خود را بکار گرفت و کارنامه پربار و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت که بی‌تردید در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند. فسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ مات وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، خانواده معزز آن مرحوم به ویژه همسر و فرزندان گرامی ایشان، همچنین حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری و حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌کنی و سایر بازماندگان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: دستور رئیس جمهور برای پیگیری و مقابله با اقدامات ناامن کننده   انتهای پیام/  برچسب ها: حسن روحانی رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور حجت الاسلام والمسلمین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی درگذشت نخبه کنکوری ۱۴۰۲ پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت وزیر علوم درپی درگذشت سید اسماعیل نصرالهی‌، نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان به شرح ذیل است:

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد
باد غیرت به صدش نوع پریشان‌دل کرد

فرزند فرهیخته‌ام "سیداسماعیل نصرالهی" که هزاران امید به اراده‌ آهنین و اعجاب علمی‌اش داشتم، جهان را باقی گذاشت و به خالق خویش پیوست.

در آیین تقدیر از او که به صبر و سربلندی از برگزیدگان رقابت علمی کنکور سال ۱۴۰۲ معرفی شده بود، شادمان از آن بودم که می‌تواند هم چون رویشی مبارک از نسل نو، مصداق جهاد علمی این روزگار باشد دریغ که سرنوشت او به گونه‌ای دیگر رقم خورده است. غیاب او حسرت مضاعفی برای من و همه‌خدمتگزاران ساحت دانش خواهد بود.

با قلبی غمگین و با رضایت به مشیت الهی، درگذشت آن گرانمایه‌فرزند عزیز و پدر ارجمندش دکتر "سیداحمد نصرالهی" را به جامعه‌ دانشگاهی، بازماندگان داغدارش خاصه مادر محترمش تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند صبر جزیل و اجر عظیم مسئلت می‌نمایم که در تربیت آن فقیدسعید از جان مایه گذارده بود. آرامش جاودان نصیب آن ارواح عزیز گردد که؛
جهان پیر است و بی‌بنیاد
ازاین فرهادکش فریاد....

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان