Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری پروژه صادرات گاز روسیه به اروپا موسوم به پروژه "نورد استریم ۲" اعلام کرد که عملیات لوله گذاری در آب های عمیق را از ماه دسامبر از سر خواهد گرفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجری پروژه صادرات گاز روسیه به اروپا موسوم به پروژه "نورد استریم 2" به خبرگزاری تاس اعلام کرد که عملیات لوله گذاری در آب های عمیق را از ماه دسامبر از سر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این شرکت اظهار داشت: بله ما می توانیم این موضوع را تأیید کنیم. ما در حال برنامه ریزی هستیم که کار لوله گذاری را با استفاده از یک شناور در منطقه انحصاری اقتصادی آلمان از سر بگیریم. متعقباً نام این کشتی را که استفاده خواهیم کرد اعلام خواهیم کرد.

پیش از این، ایستگاه رادیویی NDR به نقل از نماینده شرکت نورد استریم 2 گزارش داده بود که ساخت این خط لوله پس از یک سال وقفه در اوایل دسامبر ادامه خواهد یافت.

الکسی گریواچ، معاون صندوق ملی امنیت انرژی روسیه نیز اعلام کرد که مجری خط لوله Nord Stream 2 توانایی تکمیل این پروژه را در عرض چند هفته یا چند ماه بسته به عوامل مختلف دارد.

وی روز شنبه به تاس گفت: مدت زیادی طول نخواهد کشید. فقط 160 کیلومتر از لوله ها برای تکمیل دو پایه باقی مانده است. فکر کنم ممکن است بین چند هفته تا چند ماه طول بکشد. بستگی به شرایط آب و هوایی و فناوری انتخاب شده توسط شرکت دارد.

یک شرکت اروپایی از پروژه خط لوله گاز نورد استریم 2 روسیه کنار کشیدتهدید مجدد آمریکا علیه شرکت‌های اروپایی برای توقف پروژه گازی "نورد استریم 2"هشدار روسیه به اروپا درباره عواقب تحریم‌های آمریکا علیه پروژه نورد استریم 2

این مقام روسیه در ادامه گفت: بدون شک کار از سر گرفته خواهد شد.

گریواچ گفت:البته، آنها تمام ظرفیت های فنی مورد نیاز را دارند. و این شرکت در دو سال گذشته یا شاید بیشتر آنها را بصورت شبانه روزی بسیج کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا اخبار روسیه اروپا اخبار روسیه روسیه به اروپا نورد استریم 2 لوله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا

وزیر دفاع پاکستان درباره تکمیل خط لوله گاز ایران-پاکستان به‌رغم هشدارهای آمریکا، ابراز خوش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا، «خواجه عاصف» وزیر دفاع پاکستان روز پنجشنبه ابراز خوش‌بینی کرد که کار تکمیل خط لوله گاز میان این کشور و ایران به‌رغم هشدارهای آمریکا به سرانجام برسد.

او با اشاره به سفر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به این کشور، آن را تحولی مهم به‌ویژه درباره پروژه خط لوله انتقال گاز دانست.

به گزارش پاکستان تودی، این اظهارات عاصف در حالی بیان شده که ایالات متحده به بهانه تحریم‌ها، درباره هرگونه توافقات تجاری با ایران هشدار داده است.

کلید پروژه خط لوله گاز در سال ۲۰۱۰ و با هدف انتقال گاز از میادین پارس جنوبی در ایران برای تامین انرژی پاکستان زده شد؛ پروژه‌ای که به‌رغم تکمیل در ایران، در پاکستان با تاخیر همراه بوده است.

در میانه نیاز مبرم پاکستان به انرژی و همچنین درخواست از آمریکا برای صدور معافیت تحریمی درباره خط لوله گاز، دولت موقت پاکستان چندی پیش برنامه‌های آغاز ساخت و ساز این پروژه را تصویب کرد.

وزیر دفاع پاکستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از سیاست‌های دوگانه کشورهای غربی به‌خصوص درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در مقایسه با کشورهای دیگر انتقاد کرد.

او با اشاره به چالش مشترک تروریسم برای ایران و پاکستان، بر تعهد مشترک ۲ کشور برای مقابله با آن تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • گاز ایران به چین هم می‌رسد؟
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه