Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک گردان گفت: با توجه به اعلام شروع بارش ها از سوی سازمان هواشناسی، گشت زنی تمامی راهدارخانه های استان همدان با اجرای مانور از روز نخست توسط اکیپ های محتلف به صورت روزانه و مداوم برقرار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ اداره کل هواشناسی استان همدان برای امروز و فردا آسمان را ابری همراه با بارش تند و پراکنده باران پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان نیز در گزارشی اعلام کرد: «به اطلاع کلیه هم استانی ها و هم وطنانی که در استان همدان حضور دارند می رساند که با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی احتمال وقوع رگبارهای تند و پراکنده در نقاط مختلف استان وجود دارد.

لذا از مردم عزیز درخواست می گردد اکیدا از نزدیک شدن، استقرار، تردد در بستر رودخانه ها، مسیل ها، کانال ها و دریچه سدها جدا خودداری نموده و جانب احتیاط را رعایت نمایند.»

در این خصوص بابک گردان، کارشناس مرکزمدیریت اطلاعات راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان آمادگی کامل اکیپ های راهدارخانه های سطح استان گفت: با توجه به اعلام شروع بارش ها از سوی سازمان هواشناسی، گشت زنی تمامی راهدارخانه های استان همدان با اجرای مانور از روز نخست اعلام شروع بارش ها، توسط اکیپ های محتلف به صورت روزانه و مداوم برقرار است.

گردان در ادامه عنوان کرد: محور های مواصلاتی همدان- کرمانشاه محدوده گردنه اسدآباد ، محور همدان- سنندج گردنه همه کسی، محور همدان- گل تپه و همچنین محور ملایر- گنبد، با بارش باران و برف و همچنین وجود مه همراه می باشد.

کارشناس مرکزمدیریت اطلاعات راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در خصوص محور گنجنامه- تویسرکان گفت: محور گنجنامه- تویسرکان به دلیل مشکلاتی نظیر باریک بودن جاده، بافت نامناسب آسفالت و همچنین احتمال ریزش برف و سنگ بر سطح جاده مسدود است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خسروی اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل پاکسازی دهانه پل‌ها، سیلاب‌ها آسیبی به ابنیه فنی و جسم راه در محور امرآباد به شانق وارد نکرده و فقط در مقاطعی موجب آب شستگی شانه خاکی راه شده که در حال حاضر راهداران با استفاده از ظرفیت ماشین آلات سنگین در اختیار، مشغول به پاکسازی سطح جاده و ایمن سازی نقاط پرتگاهی هستند.

وی افزود: به دلیل وجود ۲ رودخانه موازی فصلی در دو طرف این محور و طغیان رودخانه‌ها به علت حجم بالای دبی آب، در نهایت چند ساعت منجر به آبگرفتگی محور و اراضی دامنه کوه شده بود که با حضور به موقع راهداران پس از فرونشست آب‌های سطحی و تلاش‌های صورت گرفته، پاکسازی محور انجام و تردد در محور به صورت روان جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اراک گفت: عملیات ایمن سازی محور نیز با استفاده از شش دستگاه ماشین آلات راهداری شروع شده و تا ۲۴ ساعت آینده رفع آب شستگی و رفع نقاط پرتگاهی انجام خواهد شد.

کد خبر 6087784

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود