Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@12:40:04 GMT

یخچالی ستاره در حال ظهور ایران

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۶۷۸۳

سایت فیبا در گزارشی با ستایش نمایش یخچالی برابر عربستان، آن را در جمع ۵ عملکرد برتر پنجره دوم آسیاکاپ تا امروز قرار داد.

خبرگزاری میزان - سایت فیبا در گزارشی با ستایش نمایش بهنام یخچالی در دیدار برابر تیم ملی بسکتبال عربستان، آن را در جمع ۵ عملکرد برتر پنجره دوم آسیا کاپ تا امروز قرار داد.

در بخشی از این گزارش با اشاره به آمار بهنام بخچالی مقابل عربستان آمده:« ایران کمی بیش از آنچه انتظارش می‌‌رفت کوشید تا برابر عربستان به پیروزی برسد و آنها با بازی درخشان بهنام یخچالی موفق شدند این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه می‌خوانیم: «این بازیکن ۲۵ ساله به تازگی بسکتبال را حرفه‌ای در آلمان بازی می‌کند و حالا بسیار مشتاق است ببیند این تجربه چه میزان به پیشرفتش کمک کرده است.

در ادامه از یخچالی به عنوان ستاره در حال ظهور ایران یاد شد که باعث شد تیم کشورمان در انتخابی آسیاکاپ بدون شکست بماند.

در پایان این بخش از بازی موثر یخچالی در کوارتر پایانی که نیمی از امتیازات این وقت تیم ملی کشورمان را کسب کرد و همچنین از آمار او صحبت شده و آن را نشانه خوبی برای آینده تیم کشورمان دانسته، چرا که بسکتبال ایران در حال گذار از نسل طلایی‌اش است.

بیشتر بخوانید: تست کرونای ملی‌پوشان بسکتبال پس از بازی با عربستان منفی شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال بهنام یخچالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال فدراسیون بسکتبال بهنام یخچالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

تیم فوتبال الاهلی عربستان ستاره ۲۱ ساله اتلتیکو مادرید را در فهرست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که باشگاه الاهلی جده می‌خواهد برای جذب یکی از ستاره‌های اتلتیکومادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی دست به کار شود.

پابلو باریوس، ستاره 21 ساله اتلتیکومادرید مورد توجه الاهلی عربستان قرار داد و مدیران این تیم شهر جده معتقدند این بازیکن می‌تواند خریدی سودمند باشد، زیرا با وجود سن کم در این فصل 31 بازی در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

الاهلی عربستان در فصل گذشته بازیکنان سرشناسی همانند ریاض محرز و روبرتو فیرمینیو را جذب کرد، اما شانسی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!