Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان ترور هدفمند دانشمند برجسته ایرانی درپی اقدام تروریستی در تهران را محکوم کرد و گفت: رژیم ناپاک صهیونیستی با آتش بازی کرده و خون شهید فخری‌زاده دامن صهیونیست‌های جنایتکار را خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان - علامه «ناصر عباس جعفری» طی بیانیه‌ای که یک نسخه آن در اختیار دفتر ایرنا در اسلام‌آباد قرار گرفت، شهادت دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک و فقدان این دانشمند را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون شک آمریکا و رژیم صهیونیستی از عوامل اصلی پشت پرده این اقدام ناجوانمردانه و شیطانی هستند که عمال آنان مجری طرح ترور شده و زندگی ارزشمند دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی را هدف قرار دادند.

این سیاستمدار پاکستانی تاکید کرد: ترور شهید فخری‌زاده نمونه بارز تجاوز و حرکت ددمنشانه علیه ملت و دولت آزاد و مستقل است، حرکتی که بیانگر بازی صهیونیست‌ها با آتش است و خیلی زود این آتش دامن رژیم نامشروع اسرائیل را خواهد گرفت.

وی گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی حاکمان دست‌نشانده عرب در منطقه مقصر بی‌ثباتی هستند که ناامنی و تخریب فضای آرام دیگر کشورها را در دستور کار قرار داده‌اند.

علامه جعفری تاکید کرد: قدرت پوشالی آمریکا در آستانه سقوط است، نابودی رژیم صهیونیستی نیز یک حقیقت ابدی و غیرقابل انکار است و تنها برخی مزدوران آنان در منطقه هستند که رویای واهی قدرت‌نمایی با خرید امنیت از بیرون را در سر می‌پرورانند.

وی خطاب به برخی حاکمان عرب گفت که دست از نفرت‌پراکنی و رویکرد منافقانه بردارند و برای تقویت جایگاه جهان اسلام و مقابله با دشمنان قسم خورده مسلمانان نقش آفرینی کنند.

عوامل تروریستی عصر جمعه- هفتم آذرماه- محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، به شهادت رساندند.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در واکنش به ترور و شهادت فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به نقش رژیم صهیونیستی در این عملیات تروریستی اشاره کرد و از جامعه جهانی و بخصوص اتحادیه اروپا خواست تا استانداردهای دوگانه شرم آور خود را پایان دهند و این اقدام تروریستی دولتی را محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: تیم مذاکره‌کننده دولت افغانستان صلاحیت تصمیم‌گیری نهایی را ندارد صلح طالبان و آمریکا و شکست در تامین امنیت افغانستان مذاکرات بین‌الافغانی در دوحه نمایشی است کابل و طالبان درباره دستورالعمل نشست بین‌الافغانی توافق کردند

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز از شهید فخری زاده به عنوان یک عنصر موثر در نوآوری های دفاعی یاد کرد و افزود: دشمن هر جایی که برای ملت عزیز ایران یک گام موثر و بلند برداشته شود، آنجا را هدف قرار می‌دهد و وزارت دفاع به عنوان یک حوزه کاملا موثر همواره مورد نظر و تهاجم دشمن بوده است.

انتهای پیام/

ایرنا

برچسب ها: وحدت مسلمین پاکستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وحدت مسلمین پاکستان رژیم صهیونیستی شهید فخری زاده وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی درباره «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل نوشت که صهیونیست‌ها، وی را به خاطر تحمیل بزرگترین شکست نظامی تاریخ به این رژیم و به عنوان کسی که نتوانست شکست را به پیروزی تبدیل کند، به یاد خواهند آورد.

این در حالی است که هالیوی امروز در نامه‌ای سرگشاده خطاب به توده صهیونیست‌ها، به شکست از مقاومت فلسطین در طوفان الاقصی اعتراف کرد.

استعفا‌ها و نامه‌های عذرخواهی فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که کابینه جنگ این رژیم، امروز بعدازظهر برای بررسی آخرین تحولات مربوط به آتش‌بس تشکیل جلسه می‌دهد.

پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، انتظار می‌رود «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش و «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) نیز به هالیوا پیوسته و از سمت خود استعفا دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا