Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی عراق و ائتلاف عراقیون، در دیدار با ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، حادثه ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی دکتر محسن فخری‌زاده را محکوم کرد و مایه تأسف دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر اطلاع رسانی حکمت ملی، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، سید عمار حکیم تحولات عراق و منطقه و روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در راستای منافع دو ملت را بررسی و بر اهمیت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ ایران در همه عرصه‌ها در عراق تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی انتخابات پیش از موعد را ابزاری برای تحقق اصلاحات شمرد و تأکید کرد که تشکیل ائتلافی فراقومیتی و فراطایفه‌ای راهی مناسب برای حل بحران سیاسی در عراق است.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
رهبر جریان حکمت  ملی عراق همچنین بر اهمیت امنیت، شفافیت و سلامت انتخابات و تضمین آزادی انتخاب به دور از جوسازی و استفاده از سلاح یا اموال کثیف تأکید کرد.

دفتر جنبش امل در تهران: ترور دکتر فخری‌زاده عمق کینه بدخواهان مردم ایران را نشان داد

سیدعمار حکیم همچنین حادثه ترور دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران، را محکوم و تصریح کرد: این دانشمند زندگی خود را وقف خدمت به ملتش کرد و برای آنان دستیابی به انرژی پاک در زندگی روزمره را فراهم کرد.

وی همچنین تسلیت عمیق خود را به رهبر انقلاب اسلامی و دولت و ملت ایران و خانواده آن فقید ابراز کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید فخری زاده اخبار عراق سیدعمار حکیم شهید فخری زاده اخبار عراق سیدعمار حکیم فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

 دستیار سابق مورینیو بعد از گرویدن به دین اسلام عضوی از یک خانواده ایرانی شد.

به گزارش تسنیم، وقتی مورایس در اروپا زندگی می‌کرد بر اثر تصادف شدید به کما می‌رود و پس از بهبودی نوع نگاهش به زندگی کمی متفاوت می‌شود.

گذر ایام و مسیر زندگی حرفه‌ای طوری پیش رفت که او به ایران آمد و هدایت تیم سپاهان را به‌عهده گرفت. سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از یک فصل و نیم حضور در این تیم، حدود دو ماه قبل به باشگاه اصفهانی مراجعه کرد و اذعان داشت که قصد دارد مسلمان شود‌.

بعد از مراجعه دستیار سابق مورینیو به باشگاه سپاهان برای مسلمان شدن، از طرف این باشگاه عرف و قانون در ایران و کلّیت دین اسلام برای او توضیح داده شد‌. در ادامه در محضر یکی از علما شرعاً به دین اسلام گروید و شیعه شد.

در فرایندی دوماهه هم یک وکیل کارهای مربوط به امورات دینی مورایس را دنبال می‌کرد،
این در حالی است که مربی پرتغالی به دختری ایرانی هم علاقه‌مند شده است، گویا در این مدت کارهای مراسم ازدواج خود را هم به انجام رسانده است تا به‌صورت رسمی و قانونی عضوی از یک خانواده ایرانی باشد. او دیروز (جمعه) در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی هم اعلام کرد عضوی از یک خانواده ایرانی شده است.

به‌موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی کنار مورایس فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سؤالات او را به‌عهده دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش رسانه پرتغالی به شکست سپاهان مقابل پیکان مورایس: آسیب زدن به سپاهان هدف رقبا بود

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • اتفاقی که باعث شد مورایس مسلمان شود
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟