Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ابراهیم‌زاده مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امتیاز نگرفتن به خاطر اشتباه داوری خیلی تلخ است و امیدوارم دیگر شاهد چنین اشتباهاتی از سوی داوران نباشیم. - اخبار ورزشی -

مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد ذوب‌آهن در سه هفته گذشته گفت: تیم ما با وجود تغییرات زیاد و از دست دادن تعدادی از بازیکنان تأثیرگذارش، از لحاظ فنی عملکرد خوبی در این سه هفته داشته است، ولی مسئله مهم این است که بابت اشتباهات داوری اذیت شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در بازی با فولاد آن پنالتی گرفته نمی‌شد یا در بازی با ماشین‌سازی در دقیقه یک 10 نفره نمی‌شدیم، قطعاً الان اول یا دوم بودیم.

وی ادامه داد: امتیاز نگرفتن به خاطر اشتباه داوری خیلی تلخ است و ممکن است شرایط ذهنی یک تیم را به‌هم بریزد. در همین بازی با پیکان هم اگر داور تصمیم خود را عوض نمی‌کرد امکان داشت ببازیم و شرایط خیلی سخت می‌شد، ولی خوشبختانه داور شجاعت به خرج داد و تصمیمش را عوض کرد. من فقط امیدوارم از این به بعد هیچ تیمی بابت اشتباهات تأثیرگذار امتیاز از دست ندهد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد دیدار هفته چهارم تیمش برابر صنعت نفت خاطرنشان کرد: آنها با اینکه بازیکنان زیادی را از دست دادند، ولی همچنان تیمی پرقدرت هستند. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی فقط برای برد به آبادان می‌رویم. کسب سه امتیاز بازی با صنعت نفت برای ما از نان شب واجب‌تر است و امیدوارم اولین برد فصل را در آبادان به دست بیاوریم.

خالقی‌فر: مقابل ذوب‌آهن دنبال دومین برد خانگی هستیم/ صنعت نفت هفته به هفته بهتر می‌شود

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!