Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسجد صاحب الزمان(عج) تلگرد مشهد در محکومیت جنایت ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرّحیم
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

روح فخرِ جهان اسلام آسمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای کشور جناب آقای محسن فخری زاده عزیزمان را محضر امام عصر عج و امام خامنه ای دامت عزه، مردم شهید پرور مشهد مقدس به ویژه منطقه تلگرد، تبریک و فقدان ایشان را تسلیت عرض می کنیم.

چند ده و چند صد باره، رد نجس استکبار جهانی از صهیونیسم و آمریکای جنایت کار، جبهه حقِ انقلاب اسلامی را خونین کرد و آن خون بر شجره طیبه اسلام ناب، آب حیاتی بر استحکام آن شد.

این ترورهای بزدلانه یعنی عجز و وحشت طواغیت عالم و خود، مبینِ بیداری انقلاب اسلامی است و به تعبیری تنها آنهایی ترور می‌شوند که وجودشان دریچه‌ تنفس استکبار را می‌بندد، آن‌قدر که مجبور شوند، آنها را حذف فیزیکی، یعنی ترور کنند.

و ترور ناجوانمردانه، میدان اصلی استکبار در برابر نام آوران جبهه انقلاب اسلامی است نه میز مذاکره ذلیلانه! برای آنهایی میگوییم که هنوز خواب مذاکره می بینند.

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(۸، سوره مبارکه صف)

توهم نموده اند نور اسلامیت این انقلاب با این حرکتهای بزدلانه خاموش می شود، و اگر نمی دانند، بدانند که ما ملت شهادتیم و با راهبری مداد العلماء و حیات بخشیِ دماء الشهدا در هر صورت پیروزیم و آنها مغلوب همیشگی(ما لنا الّا احدی الحسنیین)

مردم شهید پرور ما بدانند و می دانند که این دست پلید استکبار با اصل اسلامیت و آسایش و رفاه مردمی دشمنند و دشمنان خوب میدانستند این شهید پرافتخار و مجاهد علمی ما، تلاشگر رفع آلام و دردهای مردمیِ حاصل از بیماری منحوس کرونا، با ساخت اولین کیت های تشخیصی کرونا و تلاش بی وقفه در جهت ساختن واکسن این بیماری بودند و اما راه یاران ولایت از ظهور ولایت عظمی با غلبه بر همه مستکبران عالم خواهد گذشت ان شالله.

انتقام سخت از مسببان این حادثه ی ددمنشانه وشهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز، از مطالبات مورد تاکید مردمیِ ما خواهد بود و تکرار میکنیم که ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم.
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ...(۲۲، سوره مبارکه سجده)

قطعا ما از مجرمان انتقام‏ کشنده‏ ایم.

والسلام علیکم

کد خبر 5083619

منبع: مهر

کلیدواژه: حمله تروریستی محسن فخری زاده ترور دانشمندان هسته ای ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا آمار کرونا هفته بسیج گرگان کمک مومنانه ترور دانشمندان هسته ای بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست ستاد گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: در دهه کرامت مناسبت سالروز ولادت سه تن از بزرگان دینی را داریم که پرداختن به شخصیت و زندگی آنها می‌تواند ما را در تبیین و تقویت معارف ولایی و دینی کمک بسزایی کند.

وی افزود: هر قدر بر معارف الهی و ولایی جامعه بیفزاییم به همان میزان جامعه را در برابر آسیب‌ها مصون نگه داشته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان موفقیت‌آمیز بوده و امروز این معارف حتی در کشور‌های غربی نیز نفوذ کرده است، اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که دانشجویان آمریکایی آگاه و بیدار شده و در برابر استکبار بلند شده‌اند که این حرکت‌ها آثار و برکات صدور انقلاب است.

بیشتر بخوانید

در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم

وی بیان داشت: این در حالی است که باید در تقویت و تبیین معارف دینی و ولایی در داخل کشور اقدامات بیشتری انجام دهیم و از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: معارف الهی در دل‌ها نفوذ پیدا می‌کند، چون با فطرت انسان‌ها و عقلانیت سازگار است و در همین راستا کسی نمی‌تواند جلوی نفوذ معارف ولایی انقلاب اسلامی ایران را بگیرد.

وی تصریح کرد: اسلام ناب غنی از اخلاق و معرفت است و در دین ما کمبودی وجود ندارد از همین رو باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و در تبیین معارف دین به ویژه برای نسل جوان کوتاهی نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه کرامت مبتنی بر تولید محتوا باشد، ادامه داد: فضاسازی مهم است، اما از آن مهمتر اجرای برنامه‌های تبیینی است.

گفتنی است؛ دهه کرامت ۱۴۰۳ از جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ و یکم ذی‌القعده ۱۴۴۵ شروع می‌شود و تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ۱۱ ذی‌القعده ۱۴۴۵ ادامه دارد.

دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت برادرش امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

در دهه کرامت برنامه‌های جشن و شادی در ایران برگزار می‌شود و در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز‌های یکم ذی‌القعده به عنوان روز دختر، پنجم ذی‌القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرک، ۶ ذی‌القعده روز بزرگداشت احمد بن موسی بن جعفر معروف به شاهچراغ و ۹ ذی القعده روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد