Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری بازی های لیگ برتر بانوان معتقد است حساسیت ویژه خانم ها نسبت به ویروس کرونا و رعایت پروتکل بهداشتی باعث خواهد شد تا این بازی ها با مشکلات کمتری نسبت به لیگ آقایان برگزار شود

پس از حرف و حدیث های فراوانی که درباره لیگ برتر فوتبال بانوان مطرح شد، در نهایت هفته اول بازی های لیگ برتر بانوان با بهترین کیفیت برگزار شد و تیم های حاضر در این بازی ها در دو گروه به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در حالی که تصور می شد ممکن است با توجه به شرایط ویروس کرونا و وضعیت جوی برخی شهرها، بازی های هفته اول فوتبال بانوان به تعویق بیفتد اما هر پنج دیدار مورد نظر برگزار شد و به همین دلیل با گلاره ناظمی، به صحبت پرداختیم.

سال هاست که ناظمی را (علاوه بر درخشش در داوری فوتسال دنیا) به عنوان مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان می شناسیم و به همین دلیل در هفته های منتهی به برگزاری رقابت های لیگ، شاهد شرایط ویژه ای برای او بودیم تا در نهایت موفق به برگزاری بازی های لیگ در همان زمان تصویب شده شوند.

در هفته های اخیر و با توجه به شرایط ویروس کرونا، فکر عقب افتادن هفته اول بازی های لیگ را داشتید؟

راستش را بخواهید من و همکارانم هرگز به فکر عقب افتادن بازی های لیگ نبودیم و اتفاقا اصرار داشتیم بازی ها آغاز شود. به دنبال برگزاری بازی ها بودیم و به همین دلیل هم همه تلاش خود را به کار بستیم که خداراشکر سر موعد مقرر برگزاری رقابت ها کلید خورد.

واقعا به دنبال زودتر آغاز شدن بازی ها بودید؟

بله، همان طور که می بینید هم در فوتبال ایران و هم در فوتبال دنیا، تیم ها با رعایت پروتکل بهداشتی بازی های خود را آغاز کردند. بله ما می دانیم شرایط ویژه ای به دلیل کرونا به وجود آمده اما سر موعود آغاز کردن این بازی ها می توانست بسیاری از خانم ها را خوشحال کند که خداراشکر این اتفاق هم افتاد.

در ایران پخش زنده بازی های بانوان را نداریم چطور می گویید بانوان خوشحال می شوند؟

به هرحال یک تعداد از خانم ها همیشه برای تماشای بازی های تیم شهرشان در ورزشگاه ها حضور می یافتند و در سوی دیگر فوتبالیست های بانو هم قطعا از دیر آغاز شدن بازی ها ناراحت می شدند. به هرحال اینکه ما زودتر از این هم نتوانستیم بازی های لیگ را آغاز کنیم به دلیل رعایت دقیق پروتکل ها در تیم های مختلف بود.

درباره پروتکل ها چه خبر؟ باشگاه ها کار سختی در آماده سازی و رعایت آنها داشتند؟

نه اصلا، به هرحال همان پروتکل هایی توسط ستاد مبارزه با کرونا ابلاغ شده بود را ما هم برای تیم های مختلف فرستادیم و همه آن ها نیز چه پیش از آغاز بازی ها و چه در جریان بازی های هفته اول به خوبی رعایت شد. تمامی ورزشگاه ها در زمان مقرر ضدعفونی و پلمپ شدند و سعی کردیم همه توصیه ها در این رابطه رعایت شود.

پس می شود گفت برای راه اندازی بازی ها از این جهت در شهرهای مختلف مشکل نداشتید.

اصلا رعایت پروتکل بهداشتی کار سخت و عجیبی نیست و شما مطمئن باشید خانم ها به دلیل حساسیت بیشتری که نسبت به آقایان دارند در این زمینه موفق تر عمل خواهند کرد.

گلاره ناظمی

درباره تمرینات تیم ها چطور؟ آن ها هم زیر نظر شما برگزار می شود؟

خیر آن ها زیر نظر ما به تمرین نمی پردازند اما قطعا از دور تمامی تمرینات و فعالیت تیم های مختلف لیگ را رصد می کنیم ضمن اینکه باز هم می گویم خانم ها بسیار بهتر از آقایان به رعایت پروتکل اعلام شده می پردازند.

با این حساب در هفته اول بازی های لیگ کار سختی نداشتید درست است؟

بله خداراشکر، تنها ورزشگاه ارومیه برای برگزاری یکی از بازی ها به دلیل بارش برف ما را نگران کرده بود که البته آن هم با مساعدت مسئولان تیم و هیات فوتبال استان به خیر گذشت و توانستیم بازی ارومیه را هم برگزار کنیم.

حرف پایانی پس از بازی های هفته اول لیگ برتر بانوان چیست؟

در پایان باید تشکر کنم از همه مسئولان تیم های مختلف که همراه مسئولین استانی کمک زیادی داشتند و همکاری آنها باعث برگزاری بی نقص بازی های هفته اول شد.  در سوی دیگر این را نیز باید بگویم که بازی هایی که برگزار شد نشان داد تیم ها با اختلاف فنی کمی نسبت به یکدیگر در بازی ها حضور پیدا کردند. به غیر نتایج دو تیم صدرنشین در دو گروه باقی تیم ها توانستند وضعیتی یکسان داشته باشند.

 

همچنین بخوانید:

حرکت تحسین برانگیز بانوی فوتبالیست؛ ادای دین به پدر / عکس

برد پرگل مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بانوان

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های هفته اول لیگ برتر بانوان تیم های مختلف رعایت پروتکل بازی های لیگ بازی ها خانم ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تابوشکنی در فوتبال ایران؛ ورود آقایان ممنوع!
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود