Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:53:47 GMT

صهیونیستها اماراتی ها را نقره داغ کردند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۸۵۹

صهیونیستها اماراتی ها را نقره داغ کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب ۴۸، ۲ شهروند اماراتی با وجود آنکه از سوی یک شرکت صهیونیست برای سفر به اراضی اشغالی دعوت شده بودند اجازه پیدا نکردند وارد تل آویو شوند.

آنها در اعتراض به این برخورد با اولین پرواز به دبی بازگشتند؛ ابوظبی نیز در برابر این اقدام صهیونیستها دست به اقدام تلافی جویانه زد به طوریکه ۱۰ صهیونیست اجازه ورود به دبی را پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت فلای دبی امارات، نخستین پروازهای مستقیم خود از دبی به تل‌آویو را از پنجشنبه هفته گذشته آغاز کرد.

این اقدام در راستای امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو صورت گرفت.

اماراتی ها در حالی با این اقدام صهیونیستها مواجه شدند که این کشور به تازگی از دادن ویزا به مسلمانان خودداری می‌کند.

در هفته گذشته فرودگاه بین‌المللی دبی بدون هیچ‌گونه توضیحی اعلام کرده بود که تا اطلاع ثانونی ارائه خدمات به مسافرین ورودی از کشورهای افغانستان، پاکستان، یمن، سوریه، ایران، عراق و تانزانیا با محدودیت همراه بوده و ویزای جدید برای اتباع این کشورها صادر نمی‌شود.

کد خبر 5083059 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه بن گورین رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عادی سازی روابط با اسرائیل رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده ایالات متحده امریکا ایران عراق جو بایدن عربستان سعودی فلسطین ترور دانشمندان هسته ای سوریه دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید

حجت الاسلام «محسن کیائی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به اقدام موفقیت آمیز دلاورمردان سپاه پاسداران در انجام عملیات وعده صادق، اظهار کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب در خطبه های عید سعید فطر فرموده بودند: «رژیم منحوس دست به اقدام نابخردانه ای زد و به زودی تنبیه خواهد شد» رزمندگان سپاه پاسداران با اجرای موفقیت آمیز و غرورآفرین وعده صادق هیمنه پوشالی این رژیم را بهم ریختند.
 
به گفته وی؛ این عملیات بزرگ حس شادی و سروری را در دل همه مظلومان و آزادی خواهان عالم و همه کسانی که عاطفه و احساسی دارند ایجاد کرد.
 
امام جمعه شهر دلند استان گلستان با یادآوری جنایات و ظلم هایی که نیروهای رژیم غاصب در بیش از 7 دهه در سرزمین فلسطین مرتکب شده اند، تصریح کرد: در این مدت طولانی ملت ستمدیده فلسطین از تمامی حقوق اولیه و ذاتی خود محروم و آرامششان سلب شده بود در حالی که همه دنیا و سازمان های بین المللی و حقوق بشری اقدام بازدارنده ای علیه صهیونیست ها انجام نداده و فقط نظاره گر بودند.
 
وی افزود: این روزها مظلومیت مردم فلسطین دو چندان شده است، دنیا دربدری، غربت و بی پناهی و اوج مظلومیت مردم غزه را می بیند و به وظیفه خود عمل نمی کند، رهبر حکیم انقلاب در دیدار با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین فرمودند: «اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی های قدرت های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می کند نشان می دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست و ما معتقدیم به فضل و وعده الهی و دور اندیشی رهبری حکیم انقلاب اسلامی، دنیا در آینده نه چندان دور سرنگونی و محو کامل رژیم نامشروع، خون آشام و کودک کش اسرائیل غاصب را به عینه خواهد دید.
 
به گفته وی؛ ملل و سران کشورهای اسلامی اگر با هم متحد و منسجم شوند و شریان اقتصادی صهیونیست ها را قطع کنند این رژیم قطعا دوام چندانی نخواهد آورد.
 
حجت الاسلام کیائی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از عملیات وعده صادق رژیم پلید و کدخدایش آمریکا با قدرت و عظمت دلاورمردان سپاهی مواجه شدند و فهمیدند که اگر دوباره دست به اقدامی بزنند پاسخی محکم تر دریافت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو