Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:17:46 GMT

شهردار گناباد برکنار شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۷۹۳۳

شهردار گناباد برکنار شد

سیدحسین پورهاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، علت برکناری مهران حسین‌زاده، شهردار گناباد را عدم اجرای مصوبات شورای شهر عنوان و اظهار کرد: در جلسه استیضاح شهردار این شهر، اعضای شورا از پاسخ‌های او در ارتباط با عملکرد و خدمات شهرداری قانع نشدند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد افزود: در جلسه استیضاح، اعضای شورای اسلامی شهر گناباد، مهران حسین‌زاده شهردار این شهر را با رای قاطع، برکنار و علی اکبر بهزادیان را به عنوان سرپرست شهرداری گناباد منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اردیبهشت ماه امسال هم اعضای شورای اسلامی پس از استیضاح شهردار گناباد، انتظارات خود درباره عملکرد شهرداری را در قالب ۲۵ طرح مطرح کردند که به دلیل عدم تحقق این خواسته‌ها در طی شش ماه گذشته، حسین‌زاده برای دومین بار استیضاح و در نهایت برکنار شد.

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گناباد در ابتدای فعالیت، عباس علایی را به عنوان شهردار جایگزین علی تقوی کردند؛ انتخابی که ۹ ماه بیشتر دوام نیاورد و از مرداد ۹۷، مهران حسین‌زاده را جایگزین علایی کرده بودند.

سید حسین پورهاشمی تیرماه ۹۷ در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به موافقت با استعفای شهردار گناباد، اظهار کرد: یکی از شرط های شورای اسلامی شهر گناباد با شهردار منتخب، حضور خانواده در گناباد بوده که عباس علایی پس از ۹ ماه به عنوان شهردار، این خواسته را محقق نکرده است.

طی چند روز گذشته، با هدف تعامل و حل مشکلات بین شهردار و اعضای شورای اسلامی، جلساتی در فرمانداری و دفتر امام جمعه گناباد برگزار شده بود که این جلسات نیز نتوانست از اختلافات بین آنها بکاهد.

فرماندار گناباد در گفتگو با خبرنگار مهر، سئوال، استیضاح و تعیین سرپرست را از جمله وظایف شوراهای اسلامی عنوان و ابراز کرد: باید روند استیضاح و تعیین سرپرست شهرداری برابر قانون از حیث زمانی و شکلی رعایت شود.

حامد قربانی با بیان اینکه مجموعه کمیته تطبیق در شهرستان گناباد بر روند این مصوبات نظارت دارد، افزود: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر گناباد از اختیارت قانونی خود استفاده کرده است، کمیته تطبیق شهرستان پس از دریافت مستندات فارغ از جنجال‌ها و در نهایت دقت، روند را بررسی و نتیجه را به شورای اسلامی اعلام خواهد کرد.

کد خبر 5083692

منبع: مهر

کلیدواژه: گناباد مهران حسین زاده برکناری ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا آمار کرونا هفته بسیج گرگان ترور دانشمندان هسته ای کمک مومنانه بوشهر شورای اسلامی شهر گناباد حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان همزمان با نهم اردیبهشت روز شورا ، با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ پیش از حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در گلستان شهدا با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

در این آئین اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان یاد و خاطره شهیدان را با تقدیم گل بر مزار پاک آنها گرامی داشتند.

به گزارش ایمنا در گلزار شهدای شهر اصفهان حدود هشت هزار شهید گلگون کفن آرمیده‌اند.

کد خبر 748595

دیگر خبرها

  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • خروج علیه شهردار تهران
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا