Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی البرز مبنی بر این که فردی برای فروش ۲ قطعه شمش مس گران قیمت به افرادی مراجعه کرده است و آن‌ها نیز با دعوت وی به محلی در خارج شهر با تهدید سلاح گرم شمش وی را به سرقت برده و متواری شده اند، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد مالباخته به وسیله یکی از آشناهایش با خانمی که سردسته باند سارقان بوده آشنا می‌شود که در حین ملاقات با او و کارشناسی که همراه وی بوده، افرادی با سلاح سرد وارد محل قرار آن‌ها شده و اقدام به سرقت شمش‌ها کرده اند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه هر ۶ سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات غافلگیرانه و در نیمه‌های شب هر ۵ نفر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با بیان این که با هوشیاری کارآگاهان نقشه سارقان برای سرقت‌های دیگری که طراحی کرده بودند، نقش بر آب شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ قبضه سلاح کمری و چندین قبضه سلاح سرد کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه یک دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش این ۶ نفر را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می‌شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت مسلحانه دستگیری سارقان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میان‌سالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

کد خبر 6089863

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان