Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، «سید محمد یاشار نادری»، رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی ترور شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور پیام تسلیتی صادر کرد: متن پیام بدین شرح است:

روز گذشته مدعیان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر بار دیگر خوی وحشیانه خود را به جهانیان نشان دادند تا ‌بار دیگر دانشمندی فقید و یگانه را به شهادت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادتی که شاید مرهمی باشد بر خوی حیوانی دشمنان و خائنان، اما واقعیت چیز دیگری است، عالم شهید، بزرگ‌مرد علوم هسته‌ای و نظامی شهید محسن فخری زاده مصداق بارز این شریفه «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ» است که آقا سید مرتضی آوینی جایگاه ایشان را چه خوب تصویر کرد که «هر شهیدی کربلایی دارد، خاک آن کربلا تشنه اوست و زمان انتظار می‌کشد تا پای آن شهید بدان کربلا برسد و آنگاه خون شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود و روحش را از آن به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن هیچ راهی به‌جز شهادت وجود ندارد.»

این‌جانب و همه فعالان عرصه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی این شهادت جان‌سوز را به حضرت بقیه‌الله (ارواحنا الفدا)، رهبر معظم انقلاب و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و عهد می‌بندیم که تا آن زمان که جانی در بدن و نفسی برای پیمودن این راه پرخون داریم بی‌وقفه تلاش نموده و از هیچ‌یک از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و خون شهیدانمان کوتاه نیاییم.

 

سید محمد یاشار نادری

 رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده بنیاد روایت فتح ترور بنیاد فرهنگی روایت فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: پیکر این پدر شهید در بردوش مردم قدر شناس سلماس تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

خانم پناهی گفت: شهید جعفر بابازاده در سال ۱۳۴۴در سلماس چشم به جهان گشود و بلافاصله پس از آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد .

او گفت: شهید جعفر بابازاده در ۴اسفند ۶۲در عملیات خیبر و در جزیزه مجنون به درجه شهادت نایل امد و پیکر مطهر این شهید والامقام اول اسفند ۷۵تفحص و به خاک سپرده شد .

رییس بنیاد شهید سلماس گفت: این شهرستان ۷۲۸شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱هزار ۱۵۷پرونده جانبازی و ۱٠۴پرونده ازاده را در برگ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد