Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:55:09 GMT

بیاتلو: برای حفظ جایگاه ماشین‌سازی خواهیم جنگید

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۸۱۵۶

بیاتلو: برای حفظ جایگاه ماشین‌سازی خواهیم جنگید

وحید بیاتلو عصر یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های ماشین سازی و گل گهر با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم حریف دارد، افزود: تیم گل گهر یک تیم متمولی است و از بازیکنان خوب و پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر نیز برخوردار می‌باشد.

سرمربی تیم سبزپوشان تبریز خاطرنشان کرد: روی نقاط ضعف و قوت تیم گل گهر کار کرده ایم و امیدواریم سه امتیاز این بازی را تقدیم هواداران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم، اضافه کرد: در بازی قبلی حقمان باخت نبود و در بازی دوم با توجه به اینکه عملکرد خوبی داشتیم ولی دقیقه ۹۰ گل دریافت کردیم که باعث شکست تیم شد

وی گفت: در بازی اول در مشهد شاگردانم شرایط خاصی داشتند و تمرکز لازم را نداشتیم.

بیاتلو اظهار کرد: مطمئن هستم فردا مقابل تیم گل گهر بازیکنان تیم ماشین سازی بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه ۱۶ بازیکن بومی منطقه را از شهرهای دیگر جذب کرده است، گفت: تیم ماشین سازی تیم بزرگی است و برای حفظ جایگاه این تیم با تمام وجود تلاش خواهیم کرد تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.
 

مربی گل گهر: با تمام توان وارد میدان می شویم

مربی تیم گل گهر نیز اظهار کرد: ما هفته به هفته پیش می‌رویم و بازی فردا مقابل تیم ماشین سازی برای ما بازی آخر لیگ است و با تمام توان و تاکتیک تیمی وارد میدان خواهیم شد.

سعید الهویی افزود: امیدوارم فردا هم شرایط جوی و هم زمین ورزشگاه کیفیت خوبی را داشته باشد تا بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: تیم ماشین سازی با ترکیب جدید و جوانی وارد مسابقات لیگ بیستم شده و سرمربی این تیم نشان داده است که استراتژی خوبی دارد.

الهویی افزود: رفته رفته بازی بازیکنان ماشین سازی بهتر شده و برای هدف خودشان در زمین بازی می‌جنگند.

وی اظهارکرد: امیدوارم بازیکنان گل گهر سیرجان هم برنامه تاکتیکی آقای قلعه نویی را در طول بازی انجام بدهند تا پیروز از میدان خارج شویم.

الهویی خاطرنشان کرد: تمرینات زیادی را برای بازی فردا انجام دادیم و مقابل تیم ماشین سازی بازیکن غایب نداریم و دست آقای قلعه نویی برای ترکیب تیم باز است.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر به دلیل تاخیر پروازی نتوانست به نشست خبری قبل از بازی برسد ولی مربی این تیم با ارسال صحبت‌های خود در مورد بازی فردا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دیدار تیم‌های ماشین سازی و گل گهر سیرجان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال فردا دوشنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان اخبار کنکور تیم ماشین سازی تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

علی‌اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن ۴۰ سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال ۲۰۱۶ را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد: بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است. البته فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست می‌آوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد: من با وحید شمسایی از ۱۵، ۱۶ سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقاوحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان