Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:29:18 GMT

وضعیت استان سمنان از نظر کرونا به ثبات رسیده است

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۸۲۱۳

وضعیت استان سمنان از نظر کرونا به ثبات رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار سمنان به میزبانی دفتر فرماندار ضمن بیان اینکه استان سمنان هم ازنظر میزان فراگیری و هم در میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا روند کاملاً نزولی داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت این استان ازنظر بیماری کرونا به ثبات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه تا رسیدن به مرحله مدیریت و کنترل این بیماری راه زیادی باقی‌مانده و باید تلاش مضاعف داشته باشیم، تصریح کرد: همراهی آحاد مردم و تلاش و پا به کار بودن مسئولان استان در ایجاد ثبات در وضعیت شیوع این بیماری نقش مؤثری داشته است.

جایگاه مهم فرمانداری‌ها در مدیریت شهری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به‌ضرورت توجه بیش‌ازپیش مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ریشه‌کنی کرونا بیان کرد: بی‌تردید توقف فعالیت اصناف، بازاریان و کسبه مشکلات زیادی در خصوص پرداخت اجاره محل، چک‌های صادرشده و نیز مشکلات مالی برای این قشر ایجاد می‌کند.

خجسته پور بابیان اینکه اغما سازی به‌عنوان مهم‌ترین اقدام در دستور کار مجریان و مسئولان ستادهای مدیریت مقابله با کرونا در سطح شهرستان‌های استان قرار گیرد، افزود: امنیت، سلامت و معیشت مردم به‌عنوان مهم‌ترین دستور کار و راهبرد مدیران در وضعیت فعلی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه فرمانداری شهرستان یک جایگاه مهم و حساس در بحث مدیریت شهری است، تصریح کرد: در سطح مدیریت ارشد، میانی و خرد کشور همیشه تغییر و جابجایی به‌عنوان امری مرسوم و معمول بوده است.

برگزاری ۲ انتخابات سرنوشت‌ساز در سال آتی

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه خداوند نیز در قران کریم دست‌به‌دست شدن امور را فرموده‌اند، گفت: بی‌تردید یکی از مهم‌ترین امور، بحث مدیریت در جامعه‌ی اسلامی است که باهدف کیفیت‌بخشی به انجام کار و بهره‌مندی از تجربیات جدید در سطح کشور به انجام می‌رسد.
خجسته پور انجام هرگونه انتصاب در استان سمنان را به‌واسطه‌ی قدمت، اصالت و دانشوری مردم این خطه از میهن اسلامی مستلزم دقت نظر و توجه خاص دانست و اضافه کرد: دو انتخابات بزرگ کشور در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود که این دو انتخابات یکی در عالی‌ترین سطح ملی و دیگری در محلی‌ترین سطح شهرستان به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات آتی بیان کرد: انتصاب مسئولان کارآمد و مدبر در این راستا نقش مؤثری برای برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات ایفا می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: این شهید تمام زندگی، آبرو و وقت خود را برای خدمت به مردم سرزمینش بکار گرفت و درنهایت نیز مزد خود را با شهادت دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این جلسه از خدمات پنج‌ساله سید عباس دانایی، فرماندار سابق سمنان قدردانی و نادر فخری به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان معرفی شد.

 

کد خبر 5083713

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان مراسم تودیع و معارفه فرمانداری سمنان ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا آمار کرونا هفته بسیج گرگان ترور دانشمندان هسته ای کمک مومنانه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی دستگاه قضا درباره شفافیت عملکرد دستگاه قضایی درباره پرونده‌هایی که مربوط می‌شود مانند پرونده باغ ازگل بیان کرد: درباره حجت الاسلام والمسلمین صدیقی باید گفت بعد از گزارشی که دادند و اظهاراتی که داشتند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و افرادی نیز احضار شدند و از ان‌ها تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است و استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری انجام شده و از شهرداری انجام شده و اظهارات سردفتری که انتقال در آنجا انجام شده نیز اخذ شده است. در نهایت از کسانیکه اطراف پرونده بودند تحقیقات شده است و این پرونده در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901318

دیگر خبرها

  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد