Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:32:47 GMT

تردد در همه محورهای اصلی و فرعی زنجان در جریان است

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۸۳۰۷

تردد در همه محورهای اصلی و فرعی زنجان در جریان است

جواد یوسفی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بارش‌های پراکنده وقوعی در محورهای استان اشاره و اظهار کرد: با وجود این بارش‌ها تردد در محورهای اصلی و فرعی استان در جریان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه بارش‌ها، رانندگی در دو محور زنجان- دندی و زنجان= طارم را نیازمند همراه داشتن تجهیزات زمستانی کرده است، تصریح کرد: رانندگان بدون داشتن این لوازم از آغاز سفر در این محورها پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در هر شرایطی از جمله در مواقع بارش گفت: رعایت این قوانین منجر به انجام سفر سالم خواهد شد.

 انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان بارش حمل و نقل جاده ای محورهای اصلی جواد یوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر