Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از اشتغال و همراهی با کارفرمایان در مواجهه با شرایط اقتصادی پیش رو، مقرر داشت تا سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی کارفرمایان دستگاه‌های حمایتی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک توسعه تعاون، بر اساس موافقت مدیرعامل و با هدف حمایت از اشتغالزایی خصوصاً در بخش نهادهای حمایتی، بانک توسعه تعاون سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی قابل‌ اعطا به کارفرمایان دستگاه‌های حمایتی را تا سقف ۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال حداقل ۴۰ نفر مددجو افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تصمیم تسهیلات اعطاشده به این کارفرمایان، به ازای هر نفر حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

همچنین چنانچه کارفرمای معرفی‌شده از سوی دستگاه‌های حمایتی نسبت به اشتغال تعداد کمتری مددجو اقدام نماید. شعب بانک توسعه تعاون به تناسب اشتغال ایجاد شده، نسبت به اعطای تسهیلات به ازای هر نفر مددجو حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال اقدام خواهند نمود.

همه‌گیری کرونا آسیب زیادی به کسب‌وکارها به ویژه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حمایتی وارد نموده و بانک توسعه تعاون رسالت خود می‌داند در جهت کمک به رونق تولید و حمایت از اشتغال، تمام ظرفیت‌های موجود خود را به کار گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون تسهيلات اشتغال بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از تمدید مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص راهبرد حمایت از شرکت های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیر نظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش تر با محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی این صعنت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت های آنان ایجاد کند.

یازرلو افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B2n.ir/caa1 ارائه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد