Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تنیس گفت: جهت دهی برنامه های فدراسیون تنیس در دوران شیوع کرونا در ابعاد آموزشی بصورت آنلاین انجام شده و اتفاقا با بازخورد بسیار خوبی همراه شده است.

به گزارش برنا، داوود عزیزی، رییس فدراسیون تنیس در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ‌پاندمی کرونا گفت : متاسفانه فعالیت های رقابتی فدراسیون تنیس همچون بقیه فدراسیون ها  تحت تاثیر قرار گرفته تا جاییکه چند رویداد رقابتی را بدلیل اولویت سلامتی جامعه مخاطب خود به تعویق انداختیم اما آنچه مسلم است برنامه ریزی ها را با توجه به شرایط کنونی به سمت برگزاری رویدادهای آموزشی آنلاین جهت دهی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی گفت:در آخرین اقدام، دوره داوری آنلاین با حضور پرشور 200 داور از سراسر کشور بصورت وبینار برگزار شد و پیش از آن نیز دوره های مربیگری را با حضور مدرسان صاحبنان داخلی برگزار کردیم که خوشبختانه همه دوره های آنلاین بازتاب خوبی داشته و مشارکت جامعه داوری و مربیگری را به همراه داشته است .

رییس فدراسیون تنیس گفت : با توجه به همکاری های خوب در ابعاد مختلف با فدراسیون جهانی، ساماندهی مربیان برای حضور در وبینارهای بین المللی هم به خوبی صورت گرفت و  مربیان و داوران ایرانی در رویدادهای آموزشی بین المللی هم مشتاقانه مشارکت خوبی داشتند .

عزیزی انگیزه و ارادت جامعه تنیس برای ارتقا. سطح فنی  خود و حرکت در راستای متد علمی این رشته را ستایش کرد و اظهار داشت: امیدوارم با توجه به ظرفیت موجود بتوانیم از فرصت های پیش رو برای برون رفت از جایگاه کنونی تنیس ایران در دنیا به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

رییس فدراسیون تنیس در خصوص رویدادهای رقابتی این رشته هم توضیح داد : در جلسه هیات رئیسه فدراسیون تنیس با بررسی موضاعات  مسابقات ، آموزش و داوران مقرر شد مسابقات جام حذفی ، بین المللی جوانان ، ساحلی و تنیس با ویلچر بهمن ماه سال جاری در جزیره زیبای کیش برگزار شود و همچنین مبالغ  ورودی ، آیپین سال ۹۹ و جوایز  مسابقات مذکور دو بخش آقایان و بانوان مورد تصویب قرار گرفت. 

عزیزی گفت: رویدادهای رقابتی این رشته در شرایطی انجام می شود که مورد تایید ستاد مقابله با کرونا قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس رییس فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم