Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:10:42 GMT

بارش باران و کاهش دمای هوا در گیلان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۸۹۴۶

بارش باران و کاهش دمای هوا در گیلان

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با استقرار سامانه هوای سرد و بارشی در استان، بارش باران تا فردا (دوشنبه ۱۰ آذر ماه) مهمان گیلانی‌ها است.

او افزود: آسمان استان گیلان تا فردا ابری و مه آلود در بعضی ساعات با وزش باد و احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه در این مدت دمای هوا ۲ تا ۵ درجه کاهش می‌یابد، اظهار داشت: در این مدت در جلگه باران و در کوهستان‌های استان برف می‌بارد.

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی برای جلوگیری از خسارت احتمالی بارش شدید باران  فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش باران آماده باشند هشدار هواشناسی گیلان/ بارش شدید باران و سیلاب 

دادرس تصریح کرد: دریا نیز برای صید و صیادی نامناسب است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا بارش باران وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه، روند آرام افزایش دمای هوا و گاهی اوقات وزش باد ملایم، مهمترین پدیده‌های قابل ذکر برای جو استان خواهند بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد:‌سامانه یاد شده، در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه و سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه سبب بارش‌هایی، غالباً در نواحی غربی استان و به صورت رگبار‌های موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه با تقویت شرایط ناپایدار، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به‌تدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌گردد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق