Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص علت نپرداختن وجه نقد توسط برخی خودپردازها در سطح استان گفت: تاکنون دستوالعملی مبنی بر نپرداختن وجه نقد توسط خودپردازها صادر نشده است.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کاوه‌پور  در خصوص علت نپرداختن وجه نقد توسط برخی دستگاه‌های خودپرداز در سطح شهر اظهار کرد: شاید به صورت موردی دستگاهی وجه نقد تمام کرده یا بنا به هر دلیل با خرابی سنسور مواجه شده و اقدام به پرداخت پول نمی‌کرده است؛ اما اینکه دستورالعملی مبنی بر اینکه خودپردازها پول ندهند، تاکنون صادر نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به این نکته که از مردم می‌خواهیم از دستگاه‌های خودپرداز و خوددریافت برای خدمات بانکی خود استفاده کنند، ابراز کرد: ممکن است برخی از مغازه‌ها اقدام به اخذ دستگاه خودپرداز و متصل کردن آن به سووئیچ یک بانک خصوصی کرده باشند و به دلیل نداشتن وجه نقد در آن خودپرداز، مردم با چنین مشکلی مواجه شده باشند؛ اما اینکه دستورالعملی در این خصوص صادر شده باشد، چنین مسئله‌ای نیست. سخنگوی شورای هماهنگی امور بانک‌های خراسان رضوی ادامه داد: چنانچه موردی وجود دارد که فردی در یک خیابان به چندین خودپرداز مراجعه و نتوانسته وجه نقد دریافت کند نام بانک و آدرس اعلام شود تا بررسی کنیم. کاوه‌پور ادامه داد: ممکن است برخی شعب که از ساعت ۱۴:۳۰ پول گذاری کرده‌اند تا ۲۱ شب، موجودی خودپردازشان به اتمام رسیده باشد( باتوجه به محدودیت‌هایی که اعمال شده امکان تردد پس از این تایم وجود ندارد و نمی‌توان وجهی به خودپرداز تزریق کرد) و فردی پس از این مدت به خودپرداز مراجعه کند و دستگاه پولی نداشته و یا اینکه سنسور دستگاه دچار اشکال شده باشد. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بانک وجه نقد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدجمال جوادیان در این خصوص اظهار داشت: با تلاش کارکنان واحد ثبتی، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر به رئیس اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان تحویل داده شد.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی و برنامه مختلف همچون طرح نذر خدمت، پرونده یکساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.
رئیس واحد ثبتی اشکذر خاطرنشان کرد: سال گذشته هم اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف این شهرستان همچون کاداستر زراعی و صدور اسناد بنا‌های تاریخی از جمله صدور سند کاداستری قلعه ابراهیم آباد با قدمت ۸۰۰ سال یا ۷۰۰ سال انجام شد که امیدواریم امسال هم روند رشد فعالیت‌ها ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • ماجرای توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران چیست؟
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد