Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@15:44:49 GMT

پزشک مارادونا به قتل غیر عمد متهم شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۹۵۴۵

پزشک مارادونا به قتل غیر عمد متهم شد

به خواسته فرزندان اسطوره فوتبال آرژانتین، خانه و کلینیک لئوپولدو دوکه تفتیش شد و دادگاه پزشک ۳۹ ساله را به زودی برای ارائه توضیحات فرا می خواند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کلارین، دادگاه سن ایسدرو که روی درگذشت دیگو آرماندو مارادونا تحقیق می‌کند، امروز (یکشنبه) حکم داد تا خانه و کلینیک لئوپولدو لوکه، پزشک ۳۹ ساله اسطوره فوتبال آرژانتین تفتیش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکم تفتیش به خاطر اظهارات سه فرزند مارادونا یعنی دالما، جیانا و یانا انجام شد. دختران کاپیتان سابق آلبی سلسته درخواست کردند که داروهایی که لوکه و کادر پزشکی‌اش در چند ماه اخیر به پدرشان داده‌اند بررسی شوند.

این تحقیقات به خاطر قتل غیر عمد احتمالی انجام می‌شود و لوکه تا ساعاتی دیگر به دادگاه احضار خواهد شد تا در این رابطه توضیح دهد. دادگاه به دنبال گزارش های پزشکی است. همچنین ممکن است موبایل دکتر آرژانتینی بررسی شود تا مشخص شود چند روز قبل از درگذشت مارادونا با چه کسانی در تماس بوده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده نوزدهم نوامبر لوکه و مارادونا بحثی با هم داشتند و پس از این اتفاق (سه روز بعد) پزشک ۳۹ ساله دوباره به دیدن اسطوره فوتبال آرژانتین رفته است.

مارادونا چهارشنبه به دلیل حمله قلبی درگذشت.

لینک کوتاه: asriran.com/003BIs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش با شغل متفاوتی به فوتبال باز می‌گردد.

طرفداری | رای‌گیری جایگاه ریاست باشگاه پورتو با موفقیت نامی آشنا همراه شد. 

دوران 42 ساله پینتو دا کوستا در پورتو به پایان رسید و پس از رای‌گیری امروز، آندره ویاش بواش حداقل تا سال 2028 به عنوان رئیس باشگاه پرتغالی فعالیت خواهد کرد. ویاش بواش 46 ساله که با سرمربی‌گری در پورتو برای خود نامی در فوتبال دست و پا کرده بود، با عنوان شغلی جدیدی به حضور در مستطیل سبز ادامه خواهد داد. به گزارش فابریتزیو رومانو، تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت 48 ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!