Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با اشاره به «طرح میثاق خدمت» برای حل مشکلات مردم در مجلس گفت: به واسطه این طرح هر یک از نمایندگان محترم حداقل یک مسئله که امکان حل آن را از طریق پیگیری و نظارت دارند، انتخاب کرده و بر روی سامانه مجلس یار، بخش نماینده تراز انقلاب اسلامی، بارگذاری کنند . به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری از «طرح میثاق خدمت»؛ برای حل مشکلات مردم در مجلس خبر داد و گفت:مجلس یازدهم از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به مجلس امید و انتظار مردم مزین گردیده است و در چند ماه آغاز به کار خود تلاش نموده اولویت‌های برنامه‌ای خود را بر حل مشکلات اصلی کشور و مردم متمرکز نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از سوی دیگر بر اساس میثاق نمایندگان محترم مجلس یازدهم با ملت شریف ایران رویکرد خدمت رسانی برای کمک به معیشت مردم در دستور کار قرار گرفت.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  از این رو برای گرامیداشت روز مجلس مصادف با سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس، پیشنهادی مطرح شد که به جای انجام مراسمات پرهزینه و کلیشه‌ای و تشریفاتی هر یک از نمایندگان محترم حداقل یک مسئله که امکان حل آن را از طریق پیگیری و نظارت دارند، انتخاب کرده و بر روی سامانه مجلس یار، بخش نماینده تراز انقلاب اسلامی، بارگذاری کنند و تلاش نمایند تا دهه مبارک فجر امسال، پیگیری و نظارت لازم برای مرتفع نمودن آن را انجام دهند.


وی بیان داشت: انشاالله با اجرای این طرح ارزشمند، حداقل ۲۹۰ مسئله‌ای از نیاز‌های مردم و کشور در سطح ملی و منطقه‌ای رفع گردیده و نتایج آن تا دهه مبارک فجر به اطلاع مردم عزیز کشورمان رسانده شده و طعم شیرین خدمت از سوی مجلس انقلابی به کام آحاد جامعه نشانده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نگهداری مجلس میثاق خدمت حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما

دیگر خبرها

  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»