Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:57:32 GMT

نامه سینماگران به «مردی که نمی شناختیمش»

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۹۶۸۶

نامه سینماگران به «مردی که نمی شناختیمش»

شهادت محسن فخری زاده با واکنش جمعی از سینماگران در قالب نامه ای کوتاه همراه شده است. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، دانشمندان علوم استراتژیک در هر کشور، به حسب حساسیت فعالیت هایشان به طور معمول دور از دیده عموم به کار و زندگی مشغول هستند. اما گاهی رحدادهایی، نام آن ها را بر سر زبان ها می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محسن فخری زاده» یکی از این دانشمندان ایرانی است که تا دو روز پیش، عموم مردم ایران کمتر نامی از او شنیده بودند اما ترور این دانشمند، به یکباره پرده از رخ او کشید تا همگان با فعالیت های مهم او برای کشور در طول سالیان متمادی آشنا شوند. 

 

حالا که عموم مردم با این چهره ایرانی آشنا شده اند، شاهد واکنش اقشار مختلف به ترور او هستیم. سینماگران از جمله این گروه های اجتماعی هستند که معمولا با آثارشان به تحولات جامعه واکنش نشان می دهند. اما این بار واکنش آن ها به شهادت محسن فخری زاده لاجرم در قالب نامه اعلام شده است. در نامه کوتاهی که به امضای تعدادی از سینماگران رسیده، چنین آمده است: 


«خطاب به تویی که نمی شناختمت
خبر ترور ناجوانمردانه‌ات را شنیدیم و افسوس خوردیم که چرا به قدر بدخواهان میهنمان تو را نمی‌شناختیم. کمی دیر شده ولی به پاس یک عمر تلاش علمی بی‌منت و بی‌نام و نشان برای اقتدار کشور عزیزمان ایران، به تو افتخار می‌کنیم. روحت شاد.»

 

تاکنون امضای هنرمندانی چون کمال تبریزی، همایون اسعدیان، مجتبی راعی، بهمن اردلان، پرویز پرستویی، ابراهیم حاتمی کیا، کمال تبریزی، مجید مجیدی، ابراهیم حاتمی کیا، منوچهر محمدی، منوچهر شاهسواری، مازیار میری، رضا میرکریمی، فرشته طائرپور، محمد مهدی عسگرپور، کامران ملکی، محمد قاسمی. مهدی فخیم زاده، نرگس آبیارِ، رسول صدرعاملی، محمد حسین حقیقی، حسن برزیده، محمد علی نجفی، آتیلا پسیانی، فرهاد توحیدی، محمدحسین مهدویان، اکبر نبوی، فرهاد قائمیان، ایرج تقی پور، محمد داودی، عبدالحمید قدیریان، علی قائم مقامی، مهرداد فرید، نوید محمودی، حافظ احمدی و حبیب احمد زاده ذیل این نامه اعلام شده است. 

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده سینماگران ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!

مسعود ده‌نمکی با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده به برخی سوالات و حواشی پیرامون فعالیت‌هایش پاسخ داد. ده نمکی با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد توضیح داد که از من برای وزارت ارشاد برنامه خواستند، من گفتم موقعیت پادشاهی‌ام را با وزارت عوض نمی‌کنم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # کامران نجف‌زاده ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!