Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، ۴ روز پس از درگذشت دیه گو مارادونا که جهان فوتبال را سوگوار کرد، لیونل مسی فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد این اسطوره فقید پیدا کرد.

بسیاری منتظر بازی امروز بارسا و اوساسونا و مشاهده واکنش لیونل مسی بودند. پیش از شروع بازی و هنگام یک دقیقه سکوت برای درگذشت مارادونا لیونل مسی به وضوع منقلب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با سری پایین و زیر لب نیایش می کرد و در پایان برای دیه گو دست زد.

مسی که زمانی شاگرد دیه گو مارادونا در تیم ملی آرژانتین بود و رابطه فوق العاده ای هم با او داشت، دقیقه ۷۲  بازی با اوساسونا روی یک حرکت انفرادی و از بیرون محوطه جریمه توانست شوتی دیدنی را روانه دروازه کند و گل پنجم بارسا را به زیبایی ثمر برساند.

مسی پس از این گل حرکتی ویژه را مدنظر داشت. او به کنار زمین و مقابل دوربین ها رفت و پیراهنش را از تن خارج کرد. مسی زیر پیراهن بارسا پیراهن نیوولزاولدبویز را به تن داشت اما این یک پیراهن معمولی نبود؛ این پیراهن قرمز و مشکی شماره ۱۰ بود که زمانی دیه گو مارادونا آن را به تن داشت. مسی سپس بوسه ای به سمت آسمان فرستاد.

مارادونا فصل ۹۴-۱۹۹۳ مقطعی کوتاه برای نیوولز بازی کرد؛ باشگاه محبوب کودکی های لیونل مسی. شاید این می توانست بهترین شادی گل فوق ستاره بارسا در بازی امروز باشد. شادی گلی تقدیم به دیه گو مارادونا.

کد خبر 568879 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا دیه گو مارادونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم

ویدیویی از مهارت های فوتبالی درخشان دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین را مشاهده می کنید.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس