Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از برخورد یک دستگاه تریلی با کامیون در محور ابرکوه به یزد و رهاسازی و نجات جان راننده توسط نجاتگران هلال احمر این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

جلیل کهدویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: ساعت 15:30 امروز طی تماس اورژانس با مرکز کنترل عملیات و هماهنگی هلال احمر استان مبنی بر تصادف یک دستگاه تریلی و کامیون در کیلومتر 55 یزد محور ابرکوه به یزد (گردنه علی آباد) اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: با اعلام این حادثه بلافاصله نیرو‌های امدادی هلال احمر تفت مستقر در پایگاه جاده‌ای جاویدالاثرمتوسلیان با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند و بوسیله ست نجات، راننده تریلی را رهاسازی و جان او را نجات دادند.

تمامی محورهای اصلی آذربایجان ‌غربی باز است؛ کاهش 30 درصدی تصادفات فوتی در استانبیشتر جاده‌های استان فارس لغزنده است؛ وقوع 15 فقره تصادف جرحی و فوتی در جاده‌های استانفرار راننده بنز پس از تصادف با پلیس موتورسوار

کهدویی عنوان کرد: پس از رهاسازی و اقدامات اولیه درمانی و آتل بندی، مصدوم توسط آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی, از عموم مردم خواست که به محض مواجهه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره 112 مطلع سازند.

انتهای پیام/781/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد