Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – تیم شهرداری گنبدکاووس با سه شکست پیاپی به رده دهم لیگ برتر والیبال سقوط کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، هفته دوم متمرکز رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم می‌شود امشب به پایان رسید تا تمام تیم‌ها 11 بازی انجام داده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری گنبدکاووس که در هفته دهم این رقابت‌ها سه بر صفر مغلوب لبنیات هراز آمل شده بود، در هفته یازدهم استراحت داشت و در هفته‌های دوازدهم و سیزدهم به ترتیب مقابل تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین با نتیجه مشابه سه بر صفر شکست خورد تا سه شکست پیاپی بدون کسب حتی یک ست در کارنامه خود به جای بگذارد و به رده دهم جدول سقوط کند.

نماینده گنبدکاووس در پایان هفته سیزدهم این رقابت‌ها، از 11 بازی، سه برد، هشت باخت و 9 امتیاز کسب کرده تا در مکان دهم جدول قرار بگیرد و با این شرایط کار سختی برای رسیدن به مرحله پلی آف خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در خصوص شکست تیمش در دیدار امشب مقابل شهرداری ورامین گفت: ست اول را خوب شروع نکردیم اما در ست‌های دوم و سوم اگر روند بازی خوب پیش می‌رفت بازی را برمی‌گرداندیم.

لیگ برتر والیبال| شکست سایپا و صدرنشینی سپاهان/ پیروزی هراز آمل مقابل شهرداری قزوینبرنامه‌های هیئت والیبال ‌آذربایجان‌شرقی تحت تاثیر ‌کرونا محدود شده است‌لیگ برتر والیبال| دومین پیروزی راه‌یاب ملل/ گنبدی‌ها مغلوب شهرداری ورامین شدند

عظیم جزیده افزود: در امتیازهای بالا تمرکز لازم را نداشتیم و متاسفانه این هفته بازی های خوبی انجام ندادیم و در این دیدار هم فقط در دو ست جنگیدیم.

وی با بیان اینکه تیم ما در این هفته از مسابقات ناقص بود، خاطرنشان کرد: سه هفته است موسی سخاوی را به دلیل کرونا در اختیار نداریم و بنیامین ایگدری هم هنوز به مرز آمادگی نرسیده و کارایی گذشته را نداشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: از فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهم برنامه ریزی کنند و جلساتی بگذارند که مشخص شود داور دوم باید به سرداور کمک کند نه اینکه روی بازی تاثیر فاحشی بگذارد.

جزیده با بیان اینکه من مقصر این باخت هستم، افزود: کمک مربیان برخی تیم‌ها اخلاق را رعایت نمی‌کنند و امروز حین سرویس زدن تمرکز بازیکنان ما را بر هم می‌زدند، سرداور به این موضوع دقت نمی‌کرد در حالی که باید به کمک مربی تیم مقابل کارت می‌داد.

وی ادامه داد: بازی والیبال باید اخلاق محور و شرافتمندانه باشد و تدبیری اندیشیده شود که کمک مربیان تیم‌ها تمرکز بازیکنان تیم مقابل را بر هم نزنند، آنها مطمئن باشند روزی هم برعکس این اتفاق رخ می‌دهد و بازنده خواهند شد.

وی یادآور شد: برد و باخت جزیی از ورزش است و به تیم شهرداری ورامین تبریک می‌گویم، ما این هفته خوب نبودیم که دلایل زیادی دارد و سعی می‌کنیم در هفته‌های آینده بهتر باشیم.

انتهای پیام/588/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری گنبدکاووس لیگ برتر والیبال شهرداری ورامین تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد

در چارچوب هفته سی‌وپنجم سری آ اینتر، قهرمان زودهنگام ایتالیا در خانه تیم در خطر سقوط ساسولو شکست خورد.

به گزارش ایسنا، افعی‌ها که ۲ هفته قبل پس از برتری مقابل میلان قهرمانی زودهنگام خود را جشن گرفته بودند، شنبه شب در خانه ساسولو که در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

اینزاگی در این بازی نیمی از ترکیب اصلی خودش را به میدان فرستاده بود و باز هم مقابل گربه سیاه خود که در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد شکست خورد تا با این نتیجه ساسولو اگرچه کماکان در رتبه نوزدهم قرار دارد اما امیدهایش به بقا در لیگ برتر زنده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!