Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستر یونایتد در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل ساوتهمپتون از شکست، پیروزی ساخت.

به گزارش مشرق، از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در خانه ساوتهمپتون به میدان رفت و در شرایطی که از حریف خود عقب بود در نهایت از شکست، پیروزی ساخت و بر میزبانش با نتیجه ۳ بر ۲ غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی بدنارک ۲۳ و پروسی ۳۳ برای ساوتهمپتون گلزنی کردند. گل‌های منچستر یونایتد هم توسط برونو فرناندز در دقیقه ۵۹ و کاوانی ۷۴ و ۲+۹۰ زده شد.

ستاره اروگوئه‌ای شیاطین سرخ در این بازی دو گل زد و یک پاس گل داد تا در این بازی درخشش خیره کننده‌ای داشته باشد.

شیاطین سرخ با این برد ۱۷ امتیازی شدند و تا رده ششم صعود کردند.

ساوتهمپتون هم با ۱۷ امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر در مکان پنجم است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده لیگ برتر انگلیس برونو فرناندز منچستریونایتد کاوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری امروز منچستر یونایتد پیش از بازی مقابل برنلی اتفاق جالبی رخ داد. تن‌هاخ سه روزنامه‌نگار از سه روزنامه مختلف را به دلیل گزارش آنها پس از پیروزی منچستر یونایتد در ضربات پنالتی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، از پرسیدن سوال در کنفرانس مطبوعاتی محروم کرد.

این مرد هلندی در جریان نشست امروز به سوالاتی از خبرنگاران روزنامه‌های سان، میرر و منچستر ایونینگ نیوز پاسخ نداد و اعلام کرد که به آنها توجه نخواهد کرد.

آینده تن‌هاخ در منچستر یونایتد پس از نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از سوی دیگر سر جیم راتکلیف، مالک جدید هم علاقه‌ای به این مربی ندارد و در حال جستجو برای مربی مدنظرش است.

‌پس از پیروزی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها، عملکرد یونایتد در این بازی و سپس واکنش برخی بازیکنان و اریک تن‌هاخ به پیروزی را «خجالت‌آور» و «رسوایی» توصیف کردند و این گزارش‌ها که به مذاق تن‌هاخ خوش نیامده بود منجر به رخ دادن اتفاقات امروز شد.

روزنامه‌نگاران مختلفی که این مربی را ناراحت کرده بودند، امروز اجازه حضور در کنفرانس را پیدا کردند اما با خشم او مواجه شدند و از پرسیدن سوالات‌شان محروم ماندند.

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت