Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار پرویز یعقوبی با اشاره به اجرای محدودیت های مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: با توجه به اجرای طرح سراسری محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی و استعلام در خصوص نحوه اجرای طرح تردد به نحو چشمگیری افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در دو روز اول طرح بیش از ۲۱۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ گرفته شد، گفت: حجم تماس های صورت گرفته با سامانه ۱۱۰ چهار برابر افزایش داشته است که ادامه این روند باعث از بین رفتن تماس های شهروندان در موقعیت های اضطراری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه به منظور کاهش مشغول ماندن خطوط ۱۱۰ و با توجه به اینکه سامانه ۱۱۰ برای رسیدگی به فوریت های پلیسی است، عنوان کرد: توصیه ممی کنیم شهروندان گرانقدر تهرانی سوالات و موارد خود را در خصوص ویروس کرونا با سامانه ۴۰۳۰ در میان بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامانه ۴۰۳۰ سامانه ۱۱۰ محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور امشب_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه عصر امروز در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان و تصریح کرد: ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده‌باش کامل هستند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 747691

دیگر خبرها

  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید