Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در تمام مدتی که نماز جمعه در این استان برگزار نمی‌شود در فضای نماز جمعه حاضر شدیم و نشست مصاحبه محور با کارشناسان برگزار کردیم و خطبه‌های اول و دوم را با محوریت مباحث قرآنی، دینی و مباحث روز به سمع و نظر مردم رساندیم. آیت الله عبدالکریم عابدینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری نماز جمعه در وضعیت بحران کرونا در استان قزوین بیان کرد: از زمان شروع انتشار ویروس منحوس کرونا و طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با این بیماری برگزاری نماز جمعه در این استان به تعلیق درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نماز جماعت البته در برخی از شهرستان‌های استان قزوین برگزارمی‌شود و درب مساجد به روی نمازگذاران برای اقامه فرادی باز است.   وی بیان کرد: در تمام مدتی که نماز جمعه در این استان برگزار نمی‌شود در فضای نماز جمعه حاضر شدیم و نشست مصاحبه‌محور با کارشناسان رسانه ملی در این استان برگزار کردیم و خطبه‌های اول و دوم را با محوریت مباحث قرآنی، دینی و مباحث روز به سمع و نظر مردم رساندیم.   بیشتر بخوانید: ۷ آذر ماه؛ آیت‌الله امامی‌کاشانی سخنران «پیام جمعه» در ایام کرونا   انتهای پیام/ برچسب ها: امام جمعه قزوین کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام جمعه قزوین کرونا نماز جمعه استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد