Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سیدموسی خادمی،استاندار لرستان  روز یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه‌ریزی و توسعه اظهار داشت: مجموع اعتبارات عمرانی و جاری استان در سال آینده با پیگیری‌های انجام شده افزایش یافته است.

او افزود: اعتبارات جاری استان در سال ۹۹ معادل ۴۰۷ میلیارد تومان بود که برای سال آینده با رشد ۶۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصدی به ۶۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

استاندار لرستان افزایش اعتبارات استان در سال ۱۴۰۰ را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های به عمل آمده علاوه بر اعتبارات ابلاغی از محل پیوست‌های قانون بودجه، در ردیف عمرانی و ردیف دیگری تحت عنوان توازن، منابعی تامین شده است که به استان ابلاغ می‌شود.

خادمی اضافه کرد: در حوزه پروژه‌های نیمه تمام استان نیز، طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالاتر در اولویت تخصیص بودجه قرار می‌گیرند و عملیات تکمیل آن‌ها اجرایی می‌شود.

او همچنین در خصوص پروژه آزادراه خرم‌آباد به اراک خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار این پروژه تا پایان سال تکمیل می‌شود که البته در صورت بروز مشکل از جانب معارضین محلی، در نهایت خرداد سال آینده بهره‌برداری خواهد شد.

او تصریح کرد: تمامی منابع مالی این پروژه تامین شده و عملیات اجرایی آن با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به خوبی در حال انجام است.

عملیات اجرایی آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک از سال ۹۳ آغاز شده است و نخستین تونل سه خطه ایران به صورت آزادراهی و به طول ۳.۲ کیلومتر در این پروژه افتتاح شود.

این آزادراه ۱۳۵ کیلومتر طول دارد که ۷۵ کیلومتر از آن در استان لرستان است.‌

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان افزایش اعتبار شورای برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است