Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@03:25:45 GMT

اسرائیلی ها همچون فاتحان وارد امارات می شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۹۶۰

اسرائیلی ها همچون فاتحان وارد امارات می شوند

 کاربران تاکید کردند که درست در زمانی که امارات درهای سرزمین خود را به روی شهروندان 13 کشور عرب و مسلمان بسته، " اسرائیلی ها " مجوز سفر بدون ویزا به این کشور را دریافت کرده اند و از گذرنامه هایشان در فرودگاه دبی عکس می اندازند.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که مسافران تازه وارد، انگشتان خود را به نشان پیرزی بالا برده اند:

هفته گذشته امارات صدور ویزا را برای شهروندان 13 کشور که اغلب آنها مسلمان هستند متوقف کرد که جنجال گسترده ای در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه رسانه صهیونیستی "اسرائیل بالعربیة" با انتشار ویدئویی رسیدن اولین دسته از توریست های اسرائیلی به دبی را تایید کرد.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی نیز از رسیدن اولین پرواز اماراتی به فرودگاه بن گوریون در سرزمین های اشغالی خبر دادند که بنیامین نتانیاهو نیز از آن استقبال کرد.

دو ماه پس از عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی، شرکت هواپیمایی "فلای دبی" پنجشنبه گذشته اولین پروازهای مستقیم خود را از دبی به تل آویو آغاز کرد.

کاربران عکس هایی از شهروندان امارات در سرزمین های اشغالی منتشر کردند که در خیابان های شهر یافا با لباس رسمی اماراتی تردد می کردند.

برخی از کاربران خواستار تحریم کالاهای اماراتی در حمایت از رسول خدا و قدس اشغالی شدند:

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسرائیلی ها سفر بدون ویزا گذرنامه امارات اسرائیلی ها گذرنامه سفر بدون ویزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: اقدامات اسرائیل در رفح همچون پیش درآمدی برای عملیات نظامی بزرگتر است

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عنوان کرد که اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در رفح همچون پیش‌درآمدی برای عملیات نظامی بزرگتر در این شهر است.

به گزارش ایسنا، میلر روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری گفت: این به نظر پیش‌درآمدی بر عملیات نظامی بزرگتر در رفح است.

وی عنوان کرد که دولت بایدن پیش از اینکه هیچ گامی در رابطه با اسرائیل اتخاذ کند، می‌خواهد ببیند «که بعد از این چه اتفاقی رخ می‌دهد».

رسانه‌های عبری بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرده و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام داده‌اند.

کمی پیش از آن رژیم صهیونیستی از ساکنان نواحی شرقی غزه خواسته بود آن جا را ترک کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرده بود که حتی در صورت حصول توافق آتش‌بس با حماس، باز هم حمله به رفح انجام خواهد شد.

رژیم صهیونیستی در حالی به رفح حمله کرد که حماس دوشنبه با توافقنامه پیشنهادی مصر و قطر برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا موافقت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا: اقدامات اسرائیل در رفح همچون پیش درآمدی برای عملیات نظامی بزرگتر است
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • ببینید | فوری؛ اولین تصاویر از لحظه حمله گذرگاه رفح در مرز مصر توسط هواپیماهای اسرائیلی
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • اوهام حشاشین مصری از خیام