Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جدی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت طرح تحول بازار و صنعت خودروهای سبک، اظهار داشت: خواسته ما بر این بود که دولت خود لایحه‌ای را برای بهبود وضعیت صنعت خودرو به مجلس ارائه دهد ولی چون دولت اقدامی نکرد ما این طرح را تهیه کردیم.

وی گفت: جلسات بررسی این طرح همچنان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور معاونت صنایع وزارت صمت و رئیس هیأت عامل ایدرو و خودروسازان برگزار می‌شود اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: نظر نمایندگان مجلس بر عرضه تمامی محصولات خودروسازان در بورس است اما وزارت صمت روی این موضوع بحث دارد.

وی ادامه داد: هنوز آقای شخص وزیر صمت به جلسات ما نیامده اند و نمایندگانی از وزارت صمت در جلسه حضور می‌یابند که البته آقای صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزیر با نظر نمایندگان مبنی بر عرضه همه محصولات خودرویی در بورس موافق است اما باید ببینیم آقای رزم حسینی چه نظری دارد.

جدی گفت: هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده ایم اما باید ببینیم که چه برنامه‌ای می‌تواند به کمک بازار بیاید از این رو همچنان در حال بحث و بررسی با وزارت صمت هستیم.

کد خبر 5083466 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون صنایع و معادن مجلس وزارت صمت علی جدی عرضه خودرو در بورس قیمت دلار ویروس کرونا نهاده های دامی قیمت مرغ شاخص کل بورس قیمت یورو فولاد قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران بازار سهام بورس تهران صادرات گاز محسن فخری زاده وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است، اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.

به گزارش ایسنا، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیروز مجلس کار خوبی انجام داد و اشکالی که شورای نگهبان در زمینه اجاره‌بها گرفته بود را نهایی کردند. در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه به آن عمل شود.

وی افزود: همچنین تحقیق و تفحص مجلس در زمینه سازمان آفات داشت که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می‌شود. بحث اجرای ماده ۲۳۴ مطرح شد که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط است و درباره کمبود برخی دارو‌ها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مسئله ابلاغ به قوه قضائیه منتفی شد، چون واقعا جرمی هم در این زمینه انجام نشده است. کمبود‌هایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: در زمینه بررسی لایحه بودجه هم مواردی از جمله تجمعات و راهپیمایی‌ها وجود دارد که امیدواریم در این مجلس بررسی و نهایی شود. ما برای مجلس آینده و تعامل بیشتر میان دو قوه هم آماده‌ایم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

دیگر خبرها

  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا