Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به ماهیت ایمیل و کاربرد‌های آن در انجام امور مختلف، کاربرانی که دارای ایمیل هستند و با آن سروکار دارند، باید نسبت به ارتقاء سطح امنیتی آن اقداماتی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاربران باید بطور مرتب مرورگر‌های خود را بروز کرده و همه وصله‌های امنیتی آن را نصب و فعال و دستگاهشان را با نصب یک آنتی‌ویروس معتبر و بروز محافظت کنند.

وی افزود: بر روی لینک‌های مشکوک و ناشناس و فایل‌های ضمیمه شده آن‌ها کلیک نکنند و نشست‌های باز ایمیل‌ها در سیستم‌های دیگر باید بسته باشند.

سرهنگ رجبی با بیان اینکه کاربران ایمیل شخصی و کاری خود را از یکدیگر مجزا کنند، تصریح کرد: ورود دو مرحله‌ای ایمیل باید فعال و از رمز‌های عبور پیچیده و ترکیبی شامل اعداد، حروف کوچک، حروف بزرگ و علائم برای ایمیل خود استفاده شود و همچنین رمز‌های عبور باید به صورت دوره‌ای تغییر پیدا کند.

بیشتربخوانید

کمین مجرمان سایبری در حراج «جمعه سیاه» تشریح نحوه صحیح خرید آنلاین کالا از فروشگاه‌های مجازی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استفاده از ایمیل رمز های عبور پیچیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سرهنگ"علیرضا امیری"در تشریح این خبر گفت:در روز‌های پایانی فروردین و بنا به مطالبات مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری امنیت در مناطق جرم خیز با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت:در اجرای طرح اخیر، ماموران این فرماندهی موفق شدند۲۳نفرخرده فروش، ۱۰نفرمعتاد متجاهر، ۹ سارق را دستگیر و ۲۲ فقره انواع سرقت را کشف کنند.

دیگر خبرها

  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است