Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج حسین کلانتری در این بازدید ضمن اشاره به بارندگی های اخیر استان، گفت: فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مجموعه  شهرداری های ۱۸ گانه، راهداری، هلال احمر و اورژانس  در سراسر استان پای کار هستند.
وی با بیان اینکه در برخی از شهرهای استان میزان بارندگی بالاتر بوده است، عنوان کرد: با همکاری مجموعه شهرداری تاکنون وضعیت شهر یاسوج مطلوب است و دو اکیپ و تعداد ۱۲۰ نفر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلانتری از آماده باش ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای مقابله با سیل در استان خبر داد و تصریح کرد: اولویت امداد رسانی با مناطق روستایی است.
وی خاطرنشان کرد: نسبت به بازندگی های سال گذشته شاهد بهبود زیرساخت ها در مناطق آسیب پذیر هستیم.
مقام ارشد اجرایی استان با تاکید بر اینکه با هدف ارتقای زیرساخت ها از مناطق دچار مشکل حمایت خواهد شد، گفت: در کنار مسیر های اصلی و ترانزیت، باید روستاها مورد توجه قرار گرفته و به محض فراهم شدن شرایط نسبت به بازگشایی مسیر اقدام شود.
کلانتری به مردم استان توصیه کرد که تا جایی که امکان دارد از حاشیه رودخانه ها فاصله بگیرند.
وی با اشاره به ریزش کوه و گل و لای در محور یاسوج به شیراز (گردنه مله شوره)، بیان کرد: گروه های ویژه راهدای و دستگاه های امدادی به سرعت برای پاکسازی و بازگشایی مسیر به منطقه اعزام شدند.
استاندار در این بازدید از کارهای انجام شده در برخی معابر همچون بلوار شهید اورنگ و محله بختیاری ‌ها که سال های گذشته موجب نارضایتی مردم شده بود، قدردانی کرد.
کلانتری همچنین در این بازدید ضمن بررسی وضعیت ماشین آلات واحد نقلیه شهرداری با کارکنان این حوزه نیز دیدار و گفتگو کرد.
لازم به ذکر است که استاندار از محدوده تقاطع گلزار شهدا، بلوار شهید اورنگ و محله بختیاری ها بازدید کرد.
گفتنی است فرماندار بویراحمد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، شهردار یاسوج و جمعی از مسئولان کلانتری را در این بازدید همراهی کردند.

46

کد خبر 1461161

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان

شهردار اصفهان گفت: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با تبریک روز ملی شوراها، از تلاش‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و هیئت مدیره و مدیریت این مجموعه تشکر کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن خواسته مردمی در برنامه‌های بازدید از بعضی محلات محروم برای استفاده کودکان و نوجوانان این مناطق از امکانات تفریحی شهر افزود: در همان جلسه مقرر شد تورهای گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده دایر شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» بار دیگر محقق شود.

قاسم‌زاده خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری دو مجموعه تفریحی جدید با ویژگی‌های متفاوت تقدیم شهروندان می‌شود و آن‌ها از منظر جدید، شهر اصفهان را تماشا خواهند کرد که یکی از آن‌ها در شرق اصفهان و دیگری در شمال شهر مجموعه تفریحی با مختصات کاملاً متفاوت ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

کد خبر 749172

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت