Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر در پی توهین کلانتری معاون رییس جمهور به امام خمینی (ره) جمعی از دانشجویان استان قزوین در نامه ای به حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور از او خواستند تا به عنوان مدعی العموم برخورد قاطعی با این هتاکی داشته باشد.

در این نامه آمده است:

با احترام، چندی پیش بود که مقام معظم رهبری به مناسبت عید قربان در بیاناتی حکیمانه جامعه را متوجه خطری در تراز تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی نظام سلطه نمودند، آن خطر چیزی جز جریان تحریف نیست؛ تحریف حقایق و واژگونه نشان دادن واقعیات و بیان روایت های نا معتبر و نادرست از انقلاب اسلامی،

به تازگی انتشار مصاحبه آقای عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس‌جمهور در سطح رسانه های عمومی و مجازی این واقعیت را آشکار می‌سازد که جریانی قصد دارد به موازات تحریم های ظالمانه، در جنگ روایتها و ادراکی، شناخت و باورها و در نهایت اعتماد و اعتقاد مردم را به انقلاب اسلامی و امام و پیشوای بت شکن آن، تضعیف و تحریف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کلانتری در طول این مصاحبه سراسر شبهه افکنانه، دست به کنایه و طعنه زنی نسبت به آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و توهین و افترا نسبت به افراد مختلف خصوصاً شخص معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، زده است.

چگونه میشود کسی در سایه جمهوری اسلامی زیست کند و نان این انقلاب را به عنوان معاون رئیس جمهور بخورد و به راحتی این اظهارات سخیف و جاهلانه و البته مغرضانه را به ساحت نورانی آن بزرگ مرد قرن معاصر نسبت دهد؟ چطور میتوان این نمک نشناسی ها و ظلم آشکار به ساحت آن یگانه دوران، که عصر حاضر متأثر از اندیشه پاک اوست، را پاسخ نداد؟

اطمینان می‌دهیم تا زمانی که فرزندان معنوی امام عزیز و این ملت روشن ضمیر، بصیر و انقلابی در صحنه هستند، اجازه چنین مهمل بافی ها را به فرزندان خلف آمریکای جنایتکار! در هر پست و منصبی نخواهند داد.

ما دانشجویان بسیجی استان قزوین از جنابعالی به عنوان مدعی العموم و سنگربان حریم مقدسات این ملت رنج‌دیده که هزینه‌های سنگینی را پای انقلاب و امام راحل آن داده اند، مصرانه خواستاریم، با برخورد بهنگام و قاطع، اجازه ندهید جریان تحریف با استفاده از مهره‌های پشیمان و واداده در برابر غرب که شوربختانه در قامت یک کارگزار رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران، اینچنین مقام منیع و عرشی بنیانگذار انقلاب اسلامی را هتک و سعی بر تحریف حقایق و قلب واقعیت میکند، فرصتهای دیگری را رقم زنند!

گفتنی است اظهار نظر و توهین عجیب کلانتری به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با واکنش های تندی از سوی محافل و اقشار مختلف در کشور روبرو شده است.

کد خبر 5084105

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام خمینی ره عیسی کلانتری بسیج دانشجویی قزوین دادستانی کل کشور ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا هفته بسیج ترور دانشمندان هسته ای کمک مومنانه بوشهر گرگان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه