Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدعلی قهرمانی گفت: مرحله اول محتوای آموزشی درس تربیت بدنی با استفاده از کتاب راهنمای معلم توسط سرگروه های آموزشی و معلمان تربیت بدنی سراسر استان در قالب کلیپ های آموزشی تولید شده و از طریق شبکه های مجازی و شبکه شاد در اختیار معلمان و آموزگاران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بهبود کیفیت آموزشی مستلزم وجود معلمانی شایسته، باانگیزه، آگاه و ماهر به عنوان مهمترین عنصر نظام آموزشی است، گفت: از آنجا که معلمان مهمترین عامل در بالابردن کیفیت یادگیری دانش آموزان هستند، باید یادگیری دانش آموزان و بهبود کیفیت آموزشی را در فرآیند یاددهی-یادگیری جست و جو کرد.

قهرمانی با بیان اینکه پرداختن به نظارت آموزشی با هدف رشد و بالندگی حرفه‌ای معلمان، از اهمیت و اولویت زیادی برخوردار است، گفت: در این راستا گروه های آموزشی به عنوان بازوان اجرایی نظارت بر کمیت و کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در تربیت بدنی، نقش بسیار مهم و مؤثری را ایفا می کنند.

او افزود: گروه های آموزشی می توانند با سعه صدر و برقراری تعاملی دوستانه و حرفه ای، زمینه ساز بهبود فرآیند تدریس و ایجاد فرصت های ناب یادگیری برای معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه باشند.

رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس، معلمان تربیت بدنی و آموزگاران با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به معرفی الگوهای حرکتی، ورزشی مناسب و تولید محتوای آموزشی برای اجرای درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی در منزل پرداختند و بستر مناسبی را برای توسعه و تعمیم این درس و ترویج ورزش و فعالیت های جسمانی فراهم کردند.

آیت الله دهقان افزود: اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی مستلزم فراهم کردن محتوای درسی مناسب، شیوه ارائه، تعامل با دانش آموزان و والدین و ارائه بازخورد مطلوب به آنان و نحوه ارزشیابی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فارس آموزش درس تربیت بدنی محتوای آموزشی درس تربیت بدنی تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم به نقش مهم این پایگاه در تربیت نیرو‌های متخصص خلبانی و فنی اشاره کرد و گفت؛ سالانه براساس نیاز نیرو‌های مسلح خلبان‌هایی در رده‌های مختلف اموزش‌های لازم را فرا میگیرند.


امیر خاموشی از سطح آمادگی بالای کامل نیروی هوانیروز در مقابله با هر گونه تهدیدی خبر داد و افزود؛ امروز با بکارگیری تجهیرات پیشرفته آموزشی مانند انواع شبیه ساز‌ها موفق به تربیت خلبان‌های ماهر در هر رده‌ای از نیرو‌های مسلح شده ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم