Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از نام‌گذاری دو واحد آموزشی ۱۵ کلاسه در استان تهران به نام شهید محسن فخری‌زاده خبر داد.

به گزارش برنا؛ مهراله رخشانی‌مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن محکوم کردن اقدام رذیلانه و خباثت بار دشمنان ایران اسلامی در به شهادت رساندن «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشمند برجسته کشورمان، اظهارداشت: به پاس زنده نگاهداشتن راه، نام و یاد این شهید والا مقام، دو مدرسه 15 کلاسه در تهران به نام شهید «محسن فخری‌زاده» نام‌گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: مدرسه به عنوان مکانی فرهنگی و آموزشی می‌تواند در هدایت کودکان و نوجوانان کشورمان نقشی اساسی داشته باشد و با نام‌گذاری مدارس به نام شهدای والا مقام ایران اسلامی، دانش‌آموزان ضمن آشنایی با اقدامات علمی و شیوه رفتاری آنها، رهرو حرکت ارزشمند این بزرگ مردان می‌شوند.

رخشانی‌مهر با تأکید بر اینکه دو فضای آموزشی به نام شهید محسن فخری‌زاده در تهران نام‌گذاری می‌شود، خاطرنشان کرد: یک واحد آموزشی 15 کلاسه با زیربنای 2773 مترمربع در شهرک وایین شهریار و یک واحد آموزشی 15 کلاسه با زیربنای 2250 مترمربع در پاکدشت به نام این شهید عزیز نام‌گذاری می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: مدرسه 15 کلاسه شهید محسن فخری‌زاده واقع در شهرک وایین شهریار تا پایان ماه جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود و مدرسه 15 کلاسه شهید محسن فخری‌زاده واقع در شهرستان پاکدشت نیز در 20 دی ماه 1399 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ادامه دهنده راه شهدای کشورمان هستیم، تصریح کرد: متناظر با تهران، در تمامی استان‌های کشور نیز مدارس نوساز و آماده بهره‌برداری به نام "شهید محسن فخری‌زاده" نام‌گذاری خواهند شد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: آنچه که مسلم است اینکه هرچند دشمن تلاش می‌کند که ایران اسلامی را تضعیف کند، اما به لطف خداوند متعال از خون "شهید فخری‌زاده" هزاران دانشمند و مجاهد چون او رویش پیدا می‌کنند و این قبیل اقدامات رذیلانه ملت ما را در پیمودن مسیر استقلال و پیشرفت متوقف نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوسازی مدارس شهید فخری زاده شهید محسن فخری زاده نام شهید نام گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف