Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر با صدور حکمی فرشته صافی عضو هیئت علمی این دانشگاه را به‌عنوان رئیس جدید اداره امور فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد.

عبداللهی در نشست معرفی صافی با بیان اینکه حضور نفرات جدید در رأس امور و فعالیت‌ها فرصتی است که مجموعه و نیروهای فعال در آن را نسبت به آینده امیدوار می‌کند، گفت: حکمت مدیریت در هر سازمان و مجموعه بهبود اوضاع و بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی و فکری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه فرهنگی نیازمند صبر، بردباری و استقامت بسیاری است، چنین توضیح داد: کار فرهنگی فعالیتی مولد است و اگر در این بخش موفق عمل شود، اثراتی ماندگار برجا خواهد ماند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های فرهنگی صورت گرفته در دانشگاه، بیان کرد: این حوزه به استناد قرائن و شواهد، در دانشگاه بسیار فعال است.

فعالیت‌های حوزه فرهنگی دامنه و ابعاد گسترده‌ای دارد

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه فرهنگی دامنه و ابعاد گسترده‌ای دارد، تشریح کرد: فرهنگ تعابیر و معانی مختلفی دارد؛ اما در ساده‌ترین تعبیر، فرهنگ تمام داشته‌ها و سرمایه‌های عرفی و شرعی جامعه است.

عبداللهی با تأکید بر اینکه در هر تعریف و معنایی از فرهنگ مخاطب عرفی و شرعی آن مردم هستند، بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین کارها در بخش فرهنگی، تکریم ارباب رجوع است.

وی با بیان اینکه باید مرزبندی‌ها را کنار گذاشت، متذکر شد: در دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در حوزه فرهنگی باید با تکریم ارباب رجوع، رضایتمندی در مخاطب، مراجعان، دانشجویان و خانواده آنان ایجاد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه کار فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی یک الزام ملی است، یادآور شد: فعالیت فرهنگی در کشور ما تابع اسناد بالادستی است و باید به گونه‌ای در دانشگاه رفتار کرد که همگان بر اولویت داشتن مسائل مردم و جامعه در دانشگاه اذعان داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست فرشته صافی به جای انسیه ماهینی که پیش از این به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی معارفه شده بود، رئیس اداره امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر شد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1082230 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر حکم انتصاب اسماعیل عبدالهی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر حکم انتصاب اسماعیل عبدالهی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر حوزه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی امروز هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد. در این همایش یک روزه محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و تعدادی از معاونان وی به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است در این همایش تعدادی از اساتید دانشگاه‌های کشور و استان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان معماری، شهرسازی و گردشگری حضور داشتند. گفتگوی علی شهسوار خبرگزاری مهر را با محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را با هم می‌بینیم.

کد خبر 6098494

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند