Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه بین‌المللی ورزش در رای خود شکایت علیه فدراسیون تیراندازی با کمان را رد کرد.

دیوان داوری ورزش (CAS) شکایت علیه فدراسیون تیراندازی با کمان را رد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، روابط عمومی فدراسیون در اطلاعیه‌ای درخصوص رای دیوان داوری ورزش توضیحاتی را ارائه کرد که به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

باتوجه به شکایت آقای کریم صفایی از فدراسیون تیراندازی با کمان ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا. ایران و فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان و متعاقب آن، تلاش‌های هماهنگ و دفاع موثر کمیته‌های روابط بین الملل فدراسیون جهانی و فدراسیون تیراندازی باکمان ج.ا. ایران، خوشبختانه دیوان داوری ورزش (CAS) در تاریخ 20نوامبر 2020 مطابق با 30 آبان ماه 1399، رأی داوری خود را به نفع خواندگان صادر کرد که خلاصه‌ایی از رأی نهایی و قطعی CAS به شرح ذیل اعلام گردید:

1-    این دیوان فاقد صلاحیت رسیدگی به درخواست پژوهش‌خواهی آقای کریم صفایی در تاریخ 16 اوت 2018 (25 مرداد 1397) علیه فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان و فدراسیون تیراندازی با کمان ایران می‌باشد.

2-    هزینه‌های داوری از سوی دفتر دیوان تعیین شده و به طرفین اعلام می‌شود که باید تماماً توسط آقای کریم صفایی پرداخت شود.

3-    آقای کریم صفایی مکلف است مبلغ 2500 فرانک سوئیس را بابت بخشی از هزینه‌های قانونی و سایر هزینه‌ها به هریک از فدراسیون‌های جهانی و فدراسیون تیراندازی با کمان ایران پرداخت نماید.

4-    سایر ادعاها یا درخواست‌های آقای کریم صفایی رد می‌شود.

همچنین در بند 75 این حکم آمده است آقای کریم صفایی در پژوهش‌خواهی خود به طرفیت WA و IAF (فدراسیون جهانی و ایران) شکست خورده و تقریبا تمامی استدلال‌ها را از دست داده است.

روابط عمومی فدراسیون تیراندازی باکمان ج.ا. ایران

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون جهانی علیه فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری برای نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، وب‌سایت اسرائیلی والانیوز در گزارشی از «تماس‌های بی‌وقفه» نتانیاهو با بایدن برای جلوگیری از این اقدام خبر داده است.

گفته می‌شود که جو بایدن و وزیر خارجه او «آنتونی بلینکن» که از حامیان سرسخت اسرائیل هستند با اقدام دیوان بین‌المللی کیفری علیه مقام‌های ارشد سیاسی و امنیتی اسرائیل مخالف هستند.

علی‌رغم این، خبرگزاری رویترز گزارش داده برخی از مشاوران بلینکن گفته‌اند ادعاهای مقام‌های کابینه نتانیاهو مبنی بر عدم وقوع جنایت‌های جنگی در غزه صحت ندارند.

با آنکه آمریکا جزو کشورهای امضاکننده اساسنامه رم برای تشکیل دیوان کیفری بین‌المللی نیست اما این دادگاه بابت اثرپذیری از نظرات مقام‌ها در واشنگتن مورد انتقاد قرار گرفته است.

واشنگتن پیش از این برخی از مقام‌های دیوان بین‌المللی کیفری را به دلیل تلاش برای محاکمه مقام‌های آمریکایی بابت ارتکاب جرائم جنگی در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

علی‌رغم این، رسانه‌های بین‌المللی گزارش داده‌اند نتانیاهو از احتمال صدور قرار تعقیب علیه خودش به شدت نگران است، چرا که صدور چنین حکمی سفر او به بسیاری از کشورها را با مشکل مواجه خواهد کرد.

نتانیاهو چند روز پیش از این در شبکه ایکس تلاش کرده بود صدور حکم علیه مقام‌های اسرائیل از سوی این دادگاه را کم اهمیت جلوه دهد. او نوشت: «اسرائیل هرگز هیچگونه تلاشی از سوی دیوان بین‌المللی کیفری برای تضعیف حق دفاع از خودش را نخواهد پذیرفت.»

وی اضافه کرد: «با آنکه دیوان بین‌المللی کیفری تأثیری بر اقدامات اسرائیل نخواهد داشت اما چنین اقدامی پایه‌گذار رویه‌ای خطرناک خواهد شد و تهدیدی برای سربازان و مقام‌های تمامی دموکراسی‌های در حال جنگ با تروریسم وحشی خواهد بود.»

«کریم خان»، دادستان دیوان بین‌المللی کیفری احتمال صدور حکم قریب‌الوقوع برای دستگیری سران اسرائیل را تأیید نکرده است.

کد خبر 848179 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو دادگاه لاهه خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری برای نتانیاهو
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی