Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:17:03 GMT

حمایت از مقاومت تا آزادی قدس همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۰۰۴

حمایت از مقاومت تا آزادی قدس همچنان ادامه دارد

به گزارش ایرنا، «احمدحسین فلاحی» روز دوشنبه در بیانیه‌ای که این فراکسیون منتشر کرده است، افزود: بار دیگر به دنبال نفوذ جریان‌های وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی، دستان پلید نوکران آنان در داخل کشور را به خون ارزشمندترین انسانها آلوده کرد تا به خیال واهی وحشیانه خود، حرکت نظام اسلامی به سوی تحقق انقلاب جهانی که مقدمه آن نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی است را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: اما در مکتب خمینی، شهادت زنده و زنده تر شدن است و این حرکت شوم، تنها سقوط رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع بخشیده و چهره کثیف حامیان و فریب خوردگان غرب را در نگاه ملت انقلابی نفرت انگیزتر می‌نماید.

رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس با بیان اینکه غرب و صهیونیست می‌داند که راه غلبه بر انقلاب این جنایت‌ها نیست در این بیانیه عنوان کرد: لیبرال‌های تربیت شده غرب بدانند که فخری زاده‌ها فراوانند و به آنان اجازه وطن فروشی و خیانت به فرزندان عزیز ملت را نخواهند داد و به حول و قوه الهی بزودی نابودی اسرائیل و فروپاشی استکبار جهانی را جشن خواهند گرفت و خائنان را نیز مجازات خواهند کرد.

در این بیانیه خاطرنشان شد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف این ضایعه دردناک و ترور بزدلانه را محکوم کرده و به مقام معظم رهبری دام ظله، خانواده گرانقدر شهید علم و جهاد، همکاران خدوم شهید محسن فخری زاده در وزارت دفاع و به دانشمندان هسته‌ای کشور، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری وزارت دفاع اسرائیل رژیم صهیونیستی بیت المقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری وزارت دفاع اسرائیل رژیم صهیونیستی بیت المقدس مقام معظم رهبری وزارت دفاع اسرائیل رژیم صهیونیستی بیت المقدس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.


تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.


دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دیگر خبرها

  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه