Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرمن گفت: رژیم غاصب صهیونیست در خیالشان با از بین بردن دانشمندان هسته ای کشور جلوی رشد و توسعه جمهوری اسلامی را می گیرند؛ اما این خیالی باطل است زیرا دانشمندان ما با صلابت تر از گذشته راه شهید فخری زاده ها را ادامه خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا بهرمن، سرمربی تیم ملی جوانان ووشو کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن محکوم کردن حادثه ترور محسن فخری زاده اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیست اولین بار و قطعا آخرین بارش نیست که دست به ترور و اقدامات ناهنجار می زند و بنده به عنوان فردی که قلبش برای ایران اسلامی می تپد این جنایت آنها را به شدت محکوم می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیئت ووشو هرمزگان تصریح کرد: قطعا وجود امثال فخری زاده ها که جانشان را در راه پیشرفت و بالندگی کشور فدا می کنند باعث شده که ریشه های انقلاب اسلامی در مجامع بین المللی هر روز تنومندتر باشد.
بهرمن تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیست در خیالشان با از بین بردن دانشمندان هسته ای کشور جلوی رشد و توسعه جمهوری اسلامی را می گیرند؛ اما این خیالی باطل است زیرا دانشمندان ما با صلابت تر از گذشته راه شهید فخری زاده ها را ادامه خواهند داد.
وی عنوان کرد: دشمنان این مرز و بوم از ایران هسته ای و قدرتمند می ترسند و این بزدلان و ترسوها دست به ترور دانشمندان ما می زنند؛ اما با فضل الهی به واسطه خون شهدا کشور ما هر روز قدرتمندتر می شود.

سرمربی تیم ملی جوانان ووشو کشور با تاکید بر اینکه بهترین روز ورزش حرفه‌ای‌ام همان روزی است که به خاطر اعتقادات و دفاع از مردم مظلوم فلسطین توانستم تصمیم به‌موقع بگیرم و از داوری ورزشکار رژیم صهیونیستی امتناع کنم، عنوان کرد: در سال ۱۳۹۲ با قاطعیت اعلام کردم همان گونه که کشورم این رژیم صهیونیست را قبول ندارد من نیز این رژیم را قبول ندارم و از داوری مسابقه جهانی که رژیم صهیونیست داشت امتناع کردم.

بهرمن افزود: با داوری نکردن مسابقه رژیم صهیونیست از میدان آن دور مسابقه اخراج شدم و به مدت سه سال حق حضور در داوری مسابقات بین المللی را نداشتم؛ اما برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با افتخار آن را با جان و دل پذیرفتم و حلاوت شیرینی لحظه انصرافم را همچنان در وجودم احساس می کنم.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات نابخردانه این رژیم و ترور دانشمندان بی گناه خوی تروریستی اسرائیلی ها روز به روز در جهان هویداتر می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیست فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...

به گزارش همشهری‌آنلاین، وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از ۲ مقام ارشد آمریکایی و اسرائیلی اعلام کرد که مقامات اسرائیل به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار دادند که اگر دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) حکم بازداشت سران و مقامات ارشد اسرائیل را صادر کند، تل‌آویو سلسله پاسخ‌هایی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد که به فروپاشی آن منجر شود.

در روزهای اخیر گزارش‌هایی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد مبنی بر اینکه دیوان کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، هرزی هالوی رئیس ستاد ارتش و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم است.

نتانیاهو مدعی شده که اگر حکم بازداشت صادر شود، «رسوایی در مقیاس تاریخی» خواهد بود.

به نوشته آکسیوس «یکی از اقدامات احتمالی (اسرائیل) می‌تواند ورشکستگی تشکیلات خودگردان از طریق مسدودکردن انتقال درآمدهای مالیاتی باشد؛ تشکیلات خودگردان اداره کرانه باختری اشغالی را بر عهده دارد.

رژیم صهیونیستی از طرف فلسطینی‌ها مالیات جمع‌آوری می‌کند و براساس توافقنامه اسلو در سال ۱۹۹۴ ماهانه به تشکیلات خودگردان انتقال می‌دهد.

کد خبر 848907 منبع: مهر برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو دادگاه لاهه اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • تنفر جهانی از اسرائیل و صهیونیزم یا یهودی ستیزی؟
  • السنوار بر این باور است که پیروز نهایی جنگ غزه خواهد بود
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد