Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تهران گفت: با همکاری اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ‌های بهداشتی مراکز غیرضروری در سطح شهرستان تعطیل شدند و در هفته اول همکاری بسیاری خوب مردم را شاهد بودیم. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری، دانشگاه‌های علوم پزشکی، ایران تهران و شهید بهشتی و پلیس اماکن در شهرستان تهران با جدیت اجرا می‌شود و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: با همکاری اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی اصناف و اماکن، مراکز غیر ضروری در سطح شهرستان تعطیل شدند و در هفته اول همکاری بسیاری خوب مردم را در سطح شهر تهران شاهد بودیم.

فرماندار تهران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری رضایت بخش همشهریان در جهت اجرای طرح محدودیت‌ها گفت: کسبه، صاحبان مشاغل و اصناف برغم متحمل شدن ضرر و زیان اقتصادی، بخاطر تامین سلامت مردم فعالیت خود را در زمان اعمال محدودیت‌ها تعطیل کردند و همکاری خوبی با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا داشتند که جای تقدیر و سپاسگزاری فراوان از عموم مردم شریف شهرستان تهران از جمله صاحبان مشاغل است.

فرماندار تهران گفت: اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی در شهرستان برای اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی به‌صورت مستمر ادامه داشته و طبق گزارش ناظرین و بازرسان این طرح تقریباً تمامی صنوف مشمول طرح با رعایت و توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا، همچون گذشته ایفای نقش کردند.

فرماندار تهران قطع زنجیره ویروس کرونا را نیازمند همکاری همه جانبه اقشار مختلف مردم عنوان کرد و افزود: علاوه بر اجرای طرح محدودیت‌های جدید، مردم همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

همچنین لازم است از مشارکت مؤثر نیرو‌های انتظامی، دستگاه قضایی، کادر درمانی، دستگاه‌های امدادی و اصحاب رسانه علی‌الخصوص رسانه ملی که از ساعت صفر بامداد روز شنبه اول آذرماه با حضور مستقیم در میدان، موجبات آغاز موفق اجرای این طرح جدید را فراهم آورده‌اند سپاسگزاری و تقدیر به‌عمل آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محدودیت استاندار تهران ستاد مبارزه با مواد مخدر شهر تهران اصناف فرماندار تهران گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس

مجتبی دهقان پور در اولین نشست شورای کشاورزی استان فارس در سالجاری، بیان کرد: این طرح با هدف شفاف سازی و مدیریت مصرف سوخت و با نصب GPS بر روی ادوات کشاورزی اجرا می‌شود.

به گفته او؛ چهار شهرستان بیضا، زرقان، سپیدان و لامرد به صورت پایلوت برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده اند و شهرستان‌های فسا، قیروکارزین، جویم و کوار نیز متقاضی اجرای آن هستند.

دهقان پور تصریح کرد: در صورتی که کشاورزان شهرستان‌های دیگر نیز راغب به اجرای این طرح باشند، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس آمادگی همکاری در این زمینه را دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل تامین سوخت ادوات کشاورزی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان است، افزود: با توجه به کاهش ۱۰ درصدی سهمیه سوخت ماشین‌های کشاورزی از سوی ستاد قاچاق کالا و سوخت، امیدوارم با حمایت استاندار محترم فارس و همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تلاش کنیم نگرانی کشاورزان در این زمینه برطرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود