Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان دارالقرآن الکریم بعنوان کارگروه قرآنی ستاد حاج قاسم سلیمانی در سازمان تبلیغات اسلامی پس از برگزاری پویش هزاران ختم قرآن کریم اقدام به راه اندازی چله گفتمان سازی مکتب قرآنی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سازمان دارالقرآن الکریم بعنوان کارگروه قرآنی ستاد حاج قاسم سلیمانی در سازمان تبلیغات اسلامی پس از برگزاری پویش هزاران ختم قرآن کریم به نیت هدیه به ارواح مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و همچنین برگزاری مسابقات ویژه کتابخوانی در همین زمینه که از ۱۳ آبان ماه تا سالگرد شهادت این سردار بزرگ سپاه اسلام در حال برگزاری است، اقدام به راه اندازی چله گفتمان سازی مکتب قرآنی  با محوریت های زیر کرده است:

✅ دل نوشته ای به سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی

✅ ارسال مقالات با موضوع دشمن شناسی 

✅ خون آورد شهید سردار قاسم سلیمانی در وحدت ایرانیان (توصیف در یک جمله)

✅ مسابقه قرائت قرآن کریم به روش ترتیل (آیه ۱۹ سوره حدید) با موضوع شهدا برای برادران زیر ۲۰ سال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

✅ راه اندازی صفحات مجازی محوریت مکتب قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی

بنابرگزارش روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم علاقه مندان می توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی www.telavat.ir و کانال های اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم در پیام رسان های تلگرام و ایتا به آدرس telaavat@ مراجعه نموده و تا پایان آذر ماه آثار خود را ارسال نمایند.
خاطر نشان می سازد به آثار برگزیده به قید قرعه  هدایایی به رسم یادبود تعلق می گیرد و این آثار با نام صاحب اثر در سایت و کانال های سازمان دارالقرآن الکریم منتشر خواهد شد.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: فخری زاده گفتمان قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم سازمان دارالقرآن سازمان دارالقرآن الکریم حاج قاسم سلیمانی مکتب قرآنی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی