Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تشییع پیکر شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: ما امروز با شخصیتی وداع می‌کنیم که او از نوجوانی با خدای خود پیمان بست، پیمان راسخ ادای حق و بر این پیمان پای فشرد و استقامت کرد و امروز به آن پیمان وفا کرد و به شرف شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرف، آبرو و توفیق را به روح بلند این شهید صمیمانه تبریک می‌گویم.

حاتمی گفت: فقدان او برای ما جانکاه است. اگر دشمنان رذیلانه دست به این جنایت نزده بودند و خون شهید ما را نریخته بودند چه بسا او در گنامی از این دنیا می‌رفت اما امروز این شهید، که دیروز فقط الگوی جوانان و شاگردان و همراهان خود بود، امروز به همه جهان معرفی شد و او یک شخصیت جهانی است.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند این اولین شکست آنهاست. اگر شهید ما را کشتند تا نام او از بین برود نام او بلندآوازه شد. شکست دوم دشمن آنجاست که می‌خواست بگوید شهید ما در مسیری قدم برمی‌داشت که به نفع ملت ایران نبود. با رمز و کلمه هسته ای تلاش کرد این حرف را بگوید و شهید ما را بنیانگذار برنامه هسته ای ایران معرفی کند. غافل از اینکه این نه تنها باعث این نمی‌شود که از این جمله ناراحت شود بلکه این باعث افتخار ملت ایران و وزارت دفاع است.

وزیر دفاع گفت: امروز با دشمنی مواجهیم که ۴۰ سال است می‌گوید گزینه نظامی روی میز است اما نه جرأت و نه فرصت استفاده از آن را پیدا کرد و آخر هم با سرافکندگی این گزینه را زیر میز برد.

حاتمی با اشاره به بودجه پژوهشی وزارت دفاع، گفت: دیروز در جلسه بررسی لایحه پیشنهادی بودجه 1400 تصمیم گرفتیم که بودجه پژوهشی وزارت دفاع را دو برابر کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: هیچ جنایت، ترور و کار احمقانه‌ای بی پاسخ نخواهد ماند. جنایتکاران را تا انتها تعقیب می‌کنیم و امر فرماندهی کل قوا را اجرا خواهیم کرد.

ادامه دارد ...

کد خبر 5084104 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرتیپ امیر حاتمی محسن فخری زاده تروریسم رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف محمدجواد ظریف صحن مجلس رژیم صهیونیستی ترور ترور دانشمندان هسته ای انقلاب اسلامی ایران هیئت دولت حسن روحانی اسرائیل شهید ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم) حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ (فیلم) مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳